فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد! +عکس



اخبار فرهنگی - حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد! +عکس

این کتاب که گزیده‌ای از آثار و ترانه‌های سال‌های فعالیت " حبیب محبیان " را شامل می‌شود، با عنوان "مرد تنهای شب" همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات نصیرا چاپ خواهد شد که برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران آماده می‌شود.

"بابک اباذری" مدیر عامل انتشارات نصیرا در این باره گفت: این کتاب که گزیده‌ای از آثار و ترانه‌های سال‌های فعالیت " حبیب محبیان " را شامل می‌شود، با عنوان "مرد تنهای شب" همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات نصیرا چاپ خواهد شد که برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران آماده می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد

 

وی در خصوص حاشیه‌هایی که ممکن است عرضه این کتاب داشته باشد، افزود: این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. وی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد و حق دارد از فضای فرهنگی کشور استفاده کند. آثار این خواننده هم در اداره ارشاد بررسی شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است. به عنوان مثال، ترانه‌هایی مثل "مادر" و... که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند. اباذری گفت: من با خود آقای حبیب و همسرش در ارتباط هستم. حبیب امتیاز این ترانه‌ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم. به این ترتیب کتاب مورد نظر در این هفته منتشر شده و قطعا به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید.

 

اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو مرتبط :
مسخره کردن خواننده های معروف ایرانی توسط ایشون!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتصاب خواننده معروف و پر طرفدار ایرانی +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,حمید حامی

 

اخبار فرهنگی و هنری - اعتصاب خواننده معروف و پر طرفدار ایرانی +عکس

خواننده پاپ کلاسیک کشورمان که مدتی پیش اعلام کرده بود در حوزه موسیقی فعالیت نخواهد کرد تا اوضاع بر وفق مراد شود همچنان بر این نظرش پای‌بند است و از ادامه اعتصاب خود خبر داد و گفت: فعلاً تصمیمی درباره حضورم در عرصه موسیقی نگرفته‌ام.

 حمید حامی با اشاره به صحبت‌های پیشین خود درباره عدم حضورش در عرصه موسیقی گفت: پیش از این نیز گفته بودم که با توجه به شرایطی که هم‌اکنون موسیقی در ایران دارد، تصمیم ندارم در این عرصه فعالیتی داشته باشم. این عرصه نامناسب‌تر از آنی است که بشود با خیال راحت و آسوده در آن کار کرد.
این خواننده در ادامه افزود: بعد از انتشار آخرین آلبومم به دلیل اتفاقات و حاشیه‌هایی که به وجود آمد، این تصمیم را گرفتم و همچنان بر آن پای بند هستم و فعلاً قصد ندارم در این عرصه فعالیت کنم. این عرصه برای کسانی که احساس مالکیتش رادارند، بماند.
حامی با تأکید بر اینکه اوضاع موسیقی بهتر از این نمی‌شود، گفت: چنین چیزی نه به دلیل مساله سیاست و مسائلدولتی، بلکه به دلیل فشاری که مافیا به مردم وارد می‌کنند، هرگز اتفاق نخواهد افتاد یعنی تا زمانی این فشارها بر روی مردم هست، موسیقی وضعیت خوبی نخواهد داشت و رو به بهبود نخواهد رفت.

وی همچنین گفت: من یک خواننده‌ام و طبیعی است که دوست دارم در این عرصه فعال باشم و به کار خود ادامه بدهم اما وقتی شرایطٰبه‌گونه‌ای است که سره از ناسره تشخیص داده نمی‌شود، ترجیح می‌دهم موسیقی را کنار بگذارم و در این عرصه فعالیت نکنم. وقتیخیلی‌ها در این عرصه هنری ندارند و به‌واسطه رابطه‌ها وارد این مقوله شده‌اند، نمی‌توانم بمانم و سکوت کنم. صدالبته تاریخ نشان داده است کسانی که به هنرشان تکیه نمی‌زنند، به‌مرور دستشان رو می‌شود و هرچقدر هم که محبوب باشند، از چشم می‌افتند. مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد و تمام کسانی که بدون داشتن ذره‌ای هنر در این عرصه حضور دارند، به حاشیه رانده می‌شوند و زمانی خواهیم دید که اثری از این دوستان به‌اصطلاح هنرمند دیده نمی‌شود.

حامی در پایان گفت: تا زمانی که وضعیت بدین منوال است سکوت می‌کنم و از موسیقی حرف نمی‌زنم. امیدوارم هر چه زودتر اتفاق‌های خوب پیرامون موسیقی بیفتد تا همه کسانی که حرفه‌ای هستند و از این عرصه به دور مانده‌اند وارد عرصه شوند و به فعالیت خود ادامه بدهند.

اخبار فرهنگی و هنری -  جام جم نوا