فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حامد بهداد پلیس می شود


حامد بهداد و پوریا پورسرخ با حضور در سریال تلویزیونی با نام موقت «گیوتین یک» محصول جدید شبکه یک سیما همبازی می شوند.

حامد بهداد و پوریا پورسرخ با حضور در سریال تلویزیونی با نام موقت «گیوتین یک» محصول جدید شبکه یک سیما همبازی می شوند.

این مجموعه به سفارش اداره سینمایی نیروی انتظامی و شبکه اول سیما ، به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز و کارگردانی علیرضا امینی هم اکنون مراحل پیش تولید را سپری می کند. نگارش هشت قسمت از این مجموعه بیست و شش قسمتی را زامیاد سعدوندیان برعهده دارد.قرار است این مجموعه در سه فصل در هفته نیروی انتظامی به روی آنتن برود.

در این سریال حامد بهداد برای نخستین بار در تلویزیون نقش یک پلیس را ایفا می کند. بهداد که پیش از این تجربه ای حضور در سریال هایی چون "سایه آفتاب"،"یه مشت پر عقاب"و " آخرین دعوت"را داشت در سومین تجربه همکاری خود با علیرضا امینی نقش سرگرد صابری را در کنار پوریا پورسرخ در نقش سروان پوریا بازی می كند.این دو پلیس جوان پرونده دختری تبهکار را دنبال می کنند که جرم سنگینی دار د ودستگیری او کار ساده ای نیست. در این مسیر اتفاقات غیر قابل پیش بینی برای آنها رخ می دهد.


ویدیو مرتبط :
بازی حامد بهداد در نقش یك پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید حامد بهداد


حامد بهداد در یادداشتی ضمن تمجید از سریال جدید خود، فیلم های پرفروش روی پرده را «مستهجن» دانسته و به طور ضمنی «گینس» تنابنده را مورد انتقاد قرار داده.