فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حامد بهداد و میترا حجار نارنجی پوش شدند


داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینمای قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه سینمادوستان است.

داریوش مهرجویی در هر دوره‌ای زیر ذره بین مخاطبان سینما قرار دارد و آثارش- چه قبل و چه بعد از ساخت- مورد توجه  سینمادوستان است. در چند ماه اخیر با فاصله‌ای نزدیک نام بیش از ۴ فیلم در خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف به میان آمد که مهرجویی قرار است یکی از این ۴ فیلم را برای کار بعدی‌اش مقابل دوربین ببرد.

 وقتی از این بین نام «مرد اسباب بازی فروش» برای ساخته شدن توسط مهرجویی در خبرگزاری‌ها قطعی شد که به یکباره ورق برگشت و خبر از ساخت قطعی فیلمی با نام «نارنجی پوش» به میان آمد و حتی نام بازیگران این فیلم مطرح شد که یکی از رسانه ها با عنوان «گمانه زنی» از آن یاد کرد و ادعا کرد این خبر قطعی نیست.


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد در نارنجی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حامد بهداد نقش اول «نارنجی پوش» شد


این ادامه مسیر رو به رشد حامد بهداد است. او پیش از این دو همكاری با دیگر كارگردان بزرگ ایرانی مسعود كیمیایی را تجربه كرده بود.

سرانجام بازیگر نقش اول فیلم نارنجی پوش انتخاب شد.به گزارش كافه سینما حامد بهداد بازیگر محبوب این روزهای سینمای ایران برای بازی در نقش مرد عكاس فیلم مهرجویی قرارداد بست. نقشی كه تجربه ای كاملا متفاوت در كارنامه بازیگری بهداد است.