فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حامد بهداد رو این شکلی دوست دارید؟!


مجموعه "سقوط آزاد" به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مشترک معاونت اجتماعی ناجا و حبیب الله کاسه ساز از شبکه اول سیما در حال پخش می باشد. مجموعه "سقوط آزاد" به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مشترک معاونت اجتماعی ناجا و حبیب الله کاسه ساز از شبکه اول سیما در حال پخش می باشد.



ویدیو مرتبط :
نظرسنجی:شما بتمن رو بیشتر دوست دارید یا اسپایدر من رو؟!؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حامد بهداد: کیمیایی دیگر من را دوست ندارد


بهداد به تازگی گفتگویی انجام داده که در بخشی از آن به حرف های درگوشی مبنی بر تیره و تار شدن رابطه اش با مسعود کیمیایی خاتمه داده و به شکلی این موضوع را تایید کرده است.



روزنامه تماشا: خب، دیگر شنیدن حرف های جنجالی از زبان او طبیعی شده! هر چقدر هم حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب بیفتد گویا او از گفتن اظهارنظرهای خبرساز دست برنمی دارد. بهداد به تازگی با ضمیمه روزنامه همشهری گفتگویی انجام داده که در بخشی از آن به حرف های درگوشی مبنی بر تیره و تار شدن رابطه اش با مسعود کیمیایی خاتمه داده و به شکلی این موضوع را تایید کرده است.

او صراحتا در این مصاحبه عنوان کرده که دیگر علاقه ای میان این دو نفر باقی نمانده است. او گفته: «فکر نمی کنم دیگر علاقه ای میان ما مانده باشد. گمان نمی کنم آقای کیمیایی دیگر علاقه ای به من داشته باشند. فکر نمی کنم ایشان دیگر من را دوست داشته باشند. ایشان هنرمند بسیار تاثیرگذاری بر سینمای ایران است؛ خود من یکی از دلایل ورودم به سینما و بازیگری و عشق به این کار مسعود کیمیایی بوده است. ایشان غیرمستقیم روی کار من تاثیر گذاشته است. کیمیایی یکی از موثرترین سینماگران تاریخ سینمای ایران و به نظرم در زمره پنج نفر اول است.»

باید دید مسعودخان نسبت به این حرف ها واکنش نشان می دهد یا ترجیح می دهد سکوت کند.