فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حامد بهداد خبر بازداشت خود را تكذیب كرد



 

حامد بهداد خبر بازداشت خود را تكذیب كرد

 

 

بهداد می گوید: مو ضوع بازداشت را اساسا تكذیب می كنم. من در تمام طول عمرم به هیچكس اهانت نكردم و هرگز از دایره اخلاق خارج نشدم.

 

در رزوهای گذشته اخباری مبنی بر بازداشت حامد بهداد و درگیری وی در حین رانندگی ازسوی بعضی سایت های خبری منتشر شده بود اما بهداد؛ این خبر را تكذیب كرد.

حامد بهداد(بازیگر سینما و تلویزیون) درخصوص شایعات مطرح شده پیرامون خود توضیحاتی ارائه كرد و به ایلنا گفت: این مو ضوع را اساسا تكذیب می كنم. من در تمام طول عمرم به هیچكس اهانت نكردم و هرگز از دایره اخلاق خارج نشده ام. لذا این خبر هم صحت ندارد.../ایلنا


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد در پشت صحنه کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار یک خبر جنجالی درباره حامد بهداد


دیروز خبری در سطح شهر دهان به دهان گشت که خوشبختانه به کلی اشتباه و دروغ بود. در بعضی وبلاگ ها و فضاهای مجازی و اس ام اس ها و تماس ها خبر آمد که حامد بهداد...

دیروز خبری در سطح شهر دهان به دهان گشت که خوشبختانه به کلی اشتباه و دروغ بود.

در بعضی وبلاگ ها و فضاهای مجازی و اس ام اس ها و تماس ها خبر آمد که حامد بهداد تصادف سختی کرده و میزان جراحت هم از شکستگی دست و پا تا سر و صورت و در یک مرحله حتی به کما رفتن این بازیگر محبوب سینمای ایران را شامل می شد.

با شنیدن این خبر با بهداد تماس گرفتیم و شنیدن صدای سر حال او نشان می داد که لااقل خبرها درباره جراحت و حالت اغما نمی تواند واقعیت داشته باشد!

حامد بهداد که گویا از صبح دیروز خودش هم در هجوم تماس های مشابه برای پیگیری حالش بود، با ابراز ناراحتی و تعجب از پخش شدن چنین شایعات و اخبار بی اساس و کذبی گفت که حالش خوب است و اضافه کرد اگر می خواهید خبر منتشر کنید، بنویسید "فیلمبرداری «نارنجی پوش» فیلم داریوش مهرجویی تمام شد".

بهداد گفت : فضای پشت صحنه و شکل همکاری با مهرجوییِ بزرگ بسیار دلچسب بود و واقعاً موقع کار در این فیلم بیشتر از آن چه که فکرش را بکنید لذت بردیم. این حس دلپذیر جمعی قطعاً درفیلم هم  تاثیر می گذارد و  تماشاگران سینما فیلمی به شدت متفاوت را در جشنواره امسال خواهیند دید.