فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حاشیه های حضور تمام چهره‌های موسیقی پاپ در کنار هم در یک عکس



اخبار  فرهنگی - خوانندگان پاپ دارای صنف می‌شوند (+عکس)

 انتشار عکسی با حضور، تقریبا تمام چهره‌های موسیقی پاپ در کنار هم، در مکانی نامشخص، حاشیه‌هایی در پی داشت و مشخص شد، چند ماهی است، خوانندگان پاپ در نشست‌هایی محرمانه در پی تشکیل صنفی مستقل برای جامعه موسیقی پاپ هستند.

به گزارش ایسنا، در این نشست‌ها چهره‌هایی چون فرزاد فرزین، احسان خواجه‌امیری، سیروان خسروی، مازیار فلاحی، اعضای گروه «سون»، رضا یزدانی، رضا صادقی، بابک جهانبخش، شهرام شکوهی، حمید عسکری، زانیار خسروی، بهنام صفوی و... حضور داشته‌اند و درباره تدوین آیین‌نامه و مانیفیست تشکیل این صنف رسمی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده‌اند.
 
در این بین چهره‌هایی چون بنیامین بهادری ، محسن چاوشی و محسن یگانه نیز در ادامه این جلسات، به جمع همکاران خود پیوسته‌اند تا با همفکری و تعاملی قابل توجه و مثبت، بتوانند بندهای این آیین نامه را تکمیل کنند.
 
«بهبود کیفیت کنسرت‌ها»، «بالابردن سطح کیفی آثار منتشر شده در بازار رسمی»، «تعیین تدابیری برای مقابله با برخی تخلفات حوزه بلیت‌فروشی و کنسرت‌گذاری»، «ساخت سالنی استاندارد برای برگزاری کنسرت»، «اطلاع‌رسانی درست درباره اتفاقات این حوزه» و ... از جمله بندهای پیشنهادی برای تدوین مانیفست اولین صنف رسمی اهالی موسیقی پاپ بوده است.
 
همچنین، اعضای این صنف قرار است به زودی جلسه‌ای را نیز با مقامات ارشد هنری کشور در این باره برگزار کنند.
 
دکتر محمدرضا کارچی به عنوان دبیر نخستین «انجمن خوانندگان موسیقی پاپ»، قرار است به زودی در یک نشست خبری رسمی، جزئیات و بندهای نهایی شده دستورالعمل کاری این انجمن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.


اخبار,اخبار فرهنگی ,خوانندگان موسیقی پاپ

اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تمامی موسیقی های پاپ تو پاپ در تاریخ پنج شنبه21آبان13

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حاشیه حضور چهره ها در کاخ جشنواره


تصاویری از حاشیه های جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره برج میلاد را مشاهده می کنید.