فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حاشیه های ازدواج دو مجری تلویزیون ایران



اخبار فرهنگی - حاشیه های ازدواج دو مجری تلویزیون ایران

نیما کرمی و زینب زارع هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند. آنها با وجود اینکه 7 سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند و تا کمتر از یک ماه دیگر صاحب فرزندی می شوند، اما همچنان با عشق و علاقه زندگی می کنند.

نیما کرمی و زینب زارع هر دو از مجریان توانای کشور به شمار می روند. آنها با وجود اینکه 7 سال از زندگی مشترک شان را پشت سر گذاشتند و تا کمتر از یک ماه دیگر صاحب فرزندی می شوند، اما همچنان با عشق و علاقه زندگی می کنند و بر این باورند هر روز که می گذرد، عشق آنها عمیق تر می شود. با نیما کرمی یک بار دیگر خاطرات خوش دوران خواستگاری، ازدواج و ماه عسل شان را مرور کردیم. با ما همراه شوید. سوژه ای که حسابی طرفدار پیدا کرده است.

در روز خواستگاری به ما سخت نگذشت
نیما کرمی می گوید: «چون من و همسرم از قبل همدیگر را می شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودیم در نتیجه در روز خواستگاری استرس چندانی نداشتیم و این مراسم به ما چندان سخت نگذشت و بیشتر جنبه معارفه خانواده ها با یکدیگر را داشت چون مادر بسیاری از زمینه ها با یکدیگر هم فکر بودیم، در نتیجه مراسم خواستگاری با خیر و خوشی گذشت و اصلا در آن از سختگیری های رایج خبر نبود.»

ما مراسم عروسی نگرفتیم
کرمی می گوید: «من و همسرم هر دو تمایل چندانی برای برگزاری مراسم عروسی به شکل رایج و با تجملات نداشتیم، در ابتدا ما جشن عقد ساده ای را در منزل مان برگزار کردیم و میزبان اقوام و نزدیکان بودیم اما مراسم عروسی را برگزار نکردیم و به جای آن به «ماه عسل» رفتیم، منتهی من شش ماه بعد از ازدواج مان توفیق رفتن به به سفر مکه را پیدا کردم و به همین خاطر در یکی از رستوران های تهران، اقوام خودم و همسرم را دعوت کردم و به آنها شام دادم تا از این طریق به نوعی جبران شام عروسی را کرده باشم.»

اخبار ,اخبار فرهنگی ,عروسی نیما کرمی و زینب زارع


با مهریه همسرم مخالفت کردم
آقای مجری می گوید: «من و همسرم قبل از اینکه مراسم خواستگاری به شکل رسمی برگزار شود در مورد مسائلی مانند مهریه و جهیزیه و برگزاری نوع مراسم عقد و عروسی با یکدیگر صحبت کردیم و به نوعی به توافق رسیده بودیم. پیشنهاد همسرم برای مهریه 14 سکه طلا بود که من با آن مخالفت کردم و پیشنهاد دادم که مهریه 110 سکه شود چرا که بر این باور بودم اگر برای من اتفاقی بیفتد این مبلغ هر چند اندک به نوعی به پشتوانه ایشان می تواند بدل شود.»

یک پیشنهاد درگوشی به آقایان
با وجود اینکه من و همسرم مراسم عروسی برگزار نکردیم و همسرم در کمال خانمی و متانت از این خواسته به حقش گذشت اما پیشنهاد در گوشی من به آقایان این است که یک مراسم عروسی ساده برای همسرشان حتما برگزار کنند چون خانم ها حس پوشیدن لباس عروس و سوار شدن در ماشین عروس، آداب و رسومی از این دست را دوست دارند. البته بهتر است در این مراسم دست به زیاده روی نزنیم و با برگزاری یک مراسم ساده و صمیمی و به دور از تشریفات، شب خاطره انگیزی را رقم بزنیم.»

از بابت مادرزن شانس آوردم
من در مورد خانواده همسر هیچ گارد ذهنی نداشتم و برخلاف برخی که بر این باورند خانواده همسر، هیچگاه نمی توانند جای خانواده فرد را بگیرند و همواره در حال دخالت هستند این پیش زمینه ذهنی را نداشتم، خوشبختانه این نگاه مثبتم باعث شد با خانواده ای آشنا شوم و وصلت کنم که به لحاظ اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند. من از بابت مادرزن حسابی شانس آوردم چرا که ایشان به لحاظ اخلاقی بسیار وارسته هستند.»

دو سال ابتدایی زندگی مشترک سخت است
خوشبختانه با وجود اینکه سال ها از زندگی مشترک ما می گذرد، اما رابطه میان ما، نه تنها سردتر نشده است و دلزدگی در آن به وجود نیامده بلکه خدا رو شکر، عشق و عتلاقه میان ما به مراتب بیشتر شده است.

 

فراموش نکنید در ابتدای زندگی مشترک چون زن و شوهر از دو فرهنگ متفاوت کنار هم قرار می گیرند در نتیجه به لحاظ اخلاقی ممکن است با یکدیگر تفاوت هایی را داشته باشند که این تفاوت ها گاه باعث ایجاد اختلاف میان آنها می شود که البته اتگر این مدت را بتوانند با درایت پشت سر بگذارند، بی شک زندگی شان شیرین تر می شود، در مورد ما هم این موضوع وجود داشت، من و همسرم در ابتدای زندگی بر سر مسائلی ممکن بود، دچار اختلاف نظر شویم اما رفته رفته وقتی با خصوصیات اخلاقی هم آشنا شدیم، توانستیم این اختلاف نظرها را به حداقل برسانیم.

به زودی صاحب فرزند می شویم
اگر خدا بخواهد تا کمتر از یک ماه دیگر صاحب فرزند می شویم، شکی ندارم که حضور او به زندگی ما گرمای خاصی می بخشد و باعث شیرینی زندگی ما می شود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,عروسی نیما کرمی و زینب زارع

 
نقش نامزدی در ازدواج
به نظرم، نباید از کنار نقش نامزدی در ازدواج گذشت، این دوره نقش زیادی در آشنایی زوجین با یکدیگر دارد، به همین خاطر من معتقدم، از این دوران، دختر و پسرها باید بهترین استفاده را ببرند، البته بر این باورم که دوران عقد، نباید بیشتر از 6 ماه به طول بینجامد، چون ممکن است دچار مشکل شود. چرا که در این دوران، زوج ها با فرهنگ های مختلف به خانه همدیگر می روند و ممکن است در این میان، حرف هایی را بشنوند و یا رفتاری ببینند که موجب دلخوری شود اما اگر زودتر زیر یک سقف بروند مشکلاتشان به حداقل می رسد.

حکایت آشنایی ما دو نفر
حدود هفت سال قبل با همسرم «زینب زارع» که از مجریان توانای کشور به حساب می آیند در رادیو آشنا شدم، وقتی با ایشان برخورد کردم، جدا از ظاهرشان، از نوع برخورد و فعالیت اجتماعی ایشان خوشم آمد، چرا که با وجود رعایت حریم ها، رفتار تحسین برانگیزی را در جمع داشتند، قبل از آشنایی با همسرم تمایل چندانی نداشتم که همسرم با من همکار باشد اما پس از آشنایی با ایشان، نظرم تغییر کرد و به این نتیجه رسیدیم که ایشان گزینه مناسبی به شمار می روند.

اخبار فرهنگی - مجله خانواده سبز،برترینها

 


ویدیو مرتبط :
پاره شدن خشتک مجری در تلویزیون ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + عکس



اخبار ,اخبار فرهنگی,مرتضی حیدری

اخبارفرهنگی - بالاخره مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + عکس

مرتضی حیدری ، مجری مشهور صدا و سیما، متولد سال ۱۳۴۷ازدواج کرد. تجرد مرتضی حیدری زمانی مشخص شد که احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت در مصاحبه زنده تلویزیونی اش از حیدری خواست که ازدواج کند.

بالاخره مرتضی حیدری مجری  مجرد صدا سیما، ازدواج کرد.

مرتضی حیدری دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و مقطع DBA در رشته مدیریت است.

 بر اساس گزارش وارده جمعی از کارکنان یکی از مجتمع‌های بیمارستانی تهران، حیدری با یک پزشک متخصص زنان عقد کرده است.

اخبار ,اخبار فرهنگی,مرتضی حیدری

تجرد وی زمانی مشخص شد که احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت در مصاحبه زنده تلویزیونی اش از حیدری خواست که ازدواج کند. حیدری بعد از این موضوع در رسانه‌ها گفت که با مادرش زندگی می‌کند و یک خودروی خوب دارد!
اخبار فرهنگی - کافه سینما