فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حادثه سر صحنه فیلمبرداری یک فیلم سینمایی



فیلم فصل فراموشی فریبا,حادثه فصل فراموشی فریبا

برخی از عوامل فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» هنگام ضبط یکی از صحنه‌های خارجی این فیلم دچار سانحه شدند.


عباس رافعی کارگردان فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» درمورد حادثه‌ای که چهارشنبه پیش سر فیلمبرداری این فیلم اتفاق افتاد، به خبرآنلاین گفت: «یکی از اتفاقات فیلم صحنه‌های مستند آن است و شخصیت اصلی فیلم ما با بازی ساره بیات در طول روایت با اشخاصی که کاملا از وجود دوربین بی‌اطلاع هستند، روبرو می‌شود.»

او ادامه داد: «بر همین اساس چهارشنبه هفته گذشته ما برای ضبط یکی از صحنه های خارجی «فصل فراموشی فریبا» به محله خزانه تهران رفتیم که در آن صحنه ساره بیات در حال رانندگی با یک وانت بود و برای پرسیدن آدرسی که در فیلمنامه بود، کنار دو اتومبیل پراید ایستاد. ما بی خبر بودیم که سرنشینان آن دو ماشین در حال خرید فروش و معامله مواد مخدر هستند و وقتی آن‌ها متوجه دوربین در پشت وانت شدند با سرعت به سمت وانت آمدند و به شدت چندین بار به آن کوبیدند.»

 

فیلم فصل فراموشی فریبا,حادثه فصل فراموشی فریبا

 او ادامه داد: «ساره بیات از ناحیه کتف دچار آسیب شد که خوشبختانه خیلی جدی نبود و فیلمبردار، دستیار فیلمبردار و منشی صحنه هم در این حادثه آسیب دیدند که جراحت آن‌ها نیز سطحی بود. »

رافعی افزود: «خدا را شکر می‌کنم که این حادثه باعث بروز اتفاقی تلخ نشد.»

علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری «فصل فراموشی فریبا» نیز که در این حادثه دچار سانحه شد ، به خبرآنلاین گفت: «در حین ضبط یکی از صحنه‌های خارجی فیلم یک حادثه رانندگی اتفاق افتاد که خوشبختانه هیچکدام از عوامل دچار جراحت جدی نشدند و جراحت من هم فقط در حد چند زخم و خراش کوچک بود.»

 

فیلم فصل فراموشی فریبا,حادثه فصل فراموشی فریبا

 

 «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی و با حضور مسعود دلیری به عنوان مدیر تولید در حال فیلمبرداری است.

ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی و هومن کیایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
حادثه در پشت صحنه فیلم سینمایی! ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقوع حادثه سر صحنه فیلم‌برداری / بازیگر کهنه‌کار هالیوود تا چند قدمی مرگ رفت



بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود در اثر سقوط از پشت اسب به شدت مصدوم شد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,ترنس استامپ

 ترنس استامپ اعلام کرد که در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدی به نام «برداشت تلخ»، یک اسب او را تا چند قدمی مرگ برده است. این بازیگر با بیان اینکه اگر در اثر این حادثه در صحنه فیلم‌برداری جدیدترین فیلم خود، جانش را از دست می‌داد، احتمالا در آگهی مرگ او می‌نوشتند : «بازیگری ممتاز و برجسته که توسط یک اسب کشته شد.»

این بازیگر 77 ساله سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون «سوپرمن»، «تحت تعقیب» و «ملاقات با مردمان برجسته» را در کارنامه کاری خود دارد.

استامپ در توضیح این حادثه به دیلی میل گفت : «اسب من یک عادت داشت، و آن این بود که هنگامی که می‌خواستم او را متوقف کنم، روی دو پای خود بلند می‌شد. روزی که حادثه روی داد، اسب روی دو پای عقب ایستاد، اما تعادل خود را از دست داد و به پشت روی زمین سقوط کرد. در آن لحظه ناگهان خودم را پشت یک موجود سنگین وزن ‌دیدم، که دارد مستقیم روی من سقوط می‌کند.»

او در ادامه افزود : «همیشه گمان می‌کردم که در آخرین لحظات زندگی، تفکرات عمیقی داشته باشم، اما در آن لحظه تنها چیزی که به ذهنم می‌رسید این بود، بازیگر برجسته توسط یک اسب کشته شد.»

البته این بازیگر در این حادثه دچار چندین شکستگی در نقاط مختلف بدن خود شده است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین