فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حاتمی كیا فیلمبرداری جدیدترین فیلمش را در سكوت خبری آغاز كرد



حاتمی كیا فیلمبرداری جدیدترین فیلمش را در سكوت خبری آغاز كرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیلم برداری «چ» به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا در اورامان كرمانشاه آغاز شد.

ایسنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» كه قرار است مقطعی از زندگی شهید چمران را روایت كند، توسط ابراهیم حاتمی كیا آغاز شده است اما گروه ساخت این فیلم گویا قصد ندارند اخبار «چ» را با برنامه ریزی مناسب منتشر كنند و تهیه كننده فیلم تنها به این نكته بسنده می كند كه «فعلا تنها خبرمان همان آغاز فیلمبرداری است كه بر روی سایت اعلام شده است و در روز های آینده اخبار تكمیلی را منتشر می كنیم».

 

مهدی كریمی، تهیه كننده این فیلم سینمایی در ابتدای آغاز انتخاب بازیگر گفته بود ؛ « اخبار فیلم به صورت مرتب در سایت رسمی فیلم منتشر خواهد شد» بنابراین این امید می رفت كه «چ» به عنوان یك فیلم مهم و پر سر و صدا مانند فیلم های خوب خارجی از روندی درست و منطقی در اطلاع رسانی برخوردار باشد اما تیم سازنده این فیلم، در مقاطع مختلف تنها به انتشار عكس ها یا فیلم ها، بدون انتشار هیچ خبری در سایت این فیلم بسنده كرده اند.

 

در جدیدترین اقدام، مخاطب با هنگام ورود به سایت فیلم سینمایی «چ» با یك پنجره روبرو می شوند كه جمله «فیلم برداری آغاز شد» روی آن نقش بسته است و البته جستجو برای یك خط خبر، یك عكس یا كوچكترین اطلاعی از این موضوع در سایت بی نتیجه می ماند و تنها دو كلمه «آغاز فیلمبرداری» در كنار سایت دیده می شود!

 

البته درماندگی مخاطب یا خبرنگاران كه بر اساس علاقه به فیلم های ابراهیم حاتمی كیا یا شخصیت شهید چمران پیگیر خبرهای فیلم سینمایی «چ» است، زمانی به اوج خود می رسد كه اصلا لینكی برای «اخبار» در سایت پروژه دیده نمی شود!

 

بر اساس شمارنده بر روی سایت فیلم سینمایی «چ» تاكنون ۴۲ هزار مرتبه از این سایت بازدید شده است. عوامل ساخت فیلم باید توجه داشته باشند كه برنامه ریزی نامناسب می تواند مخاطبان علاقمند به این فیلم را از پیگیری خبرها منصرف كند و در عین حال اگر همین ۴۲ هزار بازدید سایت را نماینده ۴۲ هزار مخاطب فیلم در نظر بگیریم، می توان گفت «چ» توانسته است در چند هفته اخیر، ۱۹۰ میلیون تومان مخاطب بالقوه بدست آورد، حال چه اصراری است كه این مخاطب به خوبی نتواند اخبار فیلم مورد علاقه اش را دنبال كند؟

به گزارش ایسنا، بازیگران فیلم «چ»، فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش سردار فلاحی،مریلا زارعی در نقش اصلی زن فیلم، بابك حمیدیان و.... هستند كه دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را روایت می كند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
مستندشوک:فیلمبرداری که فیلمش راندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"طلبه سیرجانی" سوژه تازه حاتمی كیا



 

 

شنیده شده است ابراهیم حاتمی كیا كارگردان نام آشنای سینمای ایران كه اخیرا به موضوعات اجتماعی علاقه نشان می دهد تصمیم گرفته است از ماجرای طلبه سیرجانی فیلم بسازد.

حاتمی كیا در روزهای اخیر با وی دیدار كرده و اقدام به ثبت نوشتاری جزییات سفر و اعتراض وی كرده است.

گفتنی است طلبه سیرجانی اكنون در محدوده حرم امام خمینی(ره) چادر زده و گروههای دانشجویی و مردمی با وی در این مكان دیدار می كنند.

حجت الاسلام «علیرضا جهانشاهی» معروف به طلبه سیرجانی طلبه پایه نهم حوزه علمیه قم است كه امامت جماعت مسجد امام حسن(ع) در سیرجان (استان كرمان) را برعهده داشته است.

وی در اواخر عمر دولت اصلاحات اقدام به تأسیس «مجمع جوانان مسجدی» در سیرجان كرد و به فعالیت های مذهبی و امر به معروف و نهی از منكر می پردازد كه البته فعالیت های ابتدایی این مجمع بیشتر معطوف به مسایل خُرد فرهنگی بود.

وی در سالهای اخیر به پدیده زمین خواری اعتراض كرد و برای بیان اعتراض خود به سمت تهران حركت كرد. جهانشاهی كه همسرش نیز طلبه علوم دینی تنها از طریق شهریه حوزه امرار معاش می كند.... / جهان نیوز