فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جیرانی با دلخوری رفت!



جیرانی با دلخوری رفت!

مجری برنامه هفت در آخرین اجرای خود از بینندگان برنامه هفت خواست که به رسم یادگار عدد هفت را یه این برنامه اس ام اس کنند.

فریدون جیرانی مجری برنامه هفت با دلخوری که در حرکات و سخنان او مشهود بود از برنامه هفت خداحافظی کرد.

به گزارش فرارو، جیرانی در ابتدا برنامه به کنایه از پخش شبکه سه گلایه کرد که پخش دیر هنگام هفت را زیر نویس نکرده است.

مجری برنامه هفت در آخرین اجرای خود از بینندگان برنامه هفت خواست که به رسم یادگار عدد هفت را یه این برنامه اس ام اس کنند.

از محمود گبرلو؛ مجری، منتقد و روزنامه نگار باسابقه سینمایی  به عنوان گزینه جدی احتمالی برای اجرای برنامه هفت و جایگزینی فریدون جیرانی نام برده می شود./عصرایران


ویدیو مرتبط :
پسرو دلخوری!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری مقامات چلسی از كاروالیو



 

 

 

دلخوری مقامات چلسی از كاروالیو

 

دلخوری مقامات چلسی از كاروالیو به خاطر ابراز علاقه به مورینیو

اظهارات مدافع پرتغالی تیم چلسی باعث ناراحتی و دلخوری مقامات باشگاه شده است.

ریکاردو کاروالیو در مصاحبه‌ای که دو روز قبل با یکی از نشریات انجام داد، اظهار داشت از زمانی که خوزه مورینیو، مربی هموطنش زمام امور رئال‌مادرید را برعهده گرفته، بشدت تحت‌تاثیر کار وی قرار داشته و دوست دارد در تیم پرستاره مادریدی به بازی بپردازد.

این مدافع که تیم کشورش را در مسابقات جام‌جهانی 2010 همراهی کرد، در این گفت‌و گو افزود آنقدر شیفته همکاری با مورینیو بوده که حتی حاضر است با پای پیاده یا شنا خودش را به مادرید برساند.

این اظهارات به کام مدیران چلسی خوش نیامده و آنها از این سخنان ناراحت و دلخور شده‌اند.

در این ارتباط گفته شده چلسی اینک سعی می‌کند تا از نقطه نظر مدافع خود آگاه و مطلع شود تا در صورتی که واقعا خیال ترک تیم را دارد، در مقام جبران و جایگزینی برآیند.

کاروالیو پیش‌تر در دورانی که مورینیو در لندن زمام آبی‌ها را برعهده داشت،‌ سابقه همکاری مشترک داشته است.