فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جورج كلونی در «جاذبه» جایگزین «داونی جونیور» شد



 

 جورج كلونی در «جاذبه» جایگزین «داونی جونیور» شد

 

جورج كلونی در پروژه سینمایی «جاذبه» جایگزین «رابرت داونی جونیور» شد.«جاذبه» جدیدترین فیلم «آلفونزوگوارون» خواهد بود. این فیلم توسط شركت فیلمسازی «برادران وارنر» تهیه و تولید خواهد شد و داونی جونیور علت عدم حضورش در این فیلم را طولانی شدن مراحل فیلمبرداری پروژه های در حال كارش و مشغله حرفه ای بیش از حدش خواند.

بنابر اعلام ورایتی، جاذبه در یك فضای سه بعدی خلق می شود و داونی جونیور در قالب سرپرست یك تیم تحقیقاتی برای ارسال یك ایستگاه فضایی به مدار كره زمین به ایفای نقش می پردازد.

بنابراین گزارش، «كلونی» به همراه یكی از همكارانش به فضا فرستاده می شود اما تیم دیگری كه در زمین مشغول هدایت پروژه است متوجه انفجار یك ماهواره در فضا شده و سعی در برطرف كردن مشكلات موجود است.

فیلمنامه «جاذبه» توسط كوارون و پسرش «جوناس» به نگارش درمی آید.

رابرت داونی جونیور ۴۵ ساله به خاطر بازی در «شرلوك هلمز» موفق به دریافت جایزه ی گلدن گلوب در رشته ی بهترین بازیگر مرد شد.

داونی جونیور چند ماه پیش فیلم «قرار ملاقات» را بر پرده ی سینماها داشت و در قالب یك پدر وظیفه شناس ایفای نقش كرد.

جورج تیموتی کلونی بازیگر، فیلم نامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

در سال ۲۰۰۸ سازمان ملل متحد، جورج کلونی را عنوان یکی از سفیران صلح خود برگزید.

وی تلاش های بشردوستانه گوناگونی نیز انجام می دهد از جمله کوشش برای چاره یابی نزاع دارفور، گردآوری پول برای قربانیان زمین لرزه ۲۰۱۰ هائیتی و ساخت فیلم های مستند هم چون «شن و اندوه» برای افزودن آگاهی در مورد بحران های جهانی.

از سال ۱۹۸۴ تا سال ۱۹۹۵ بیشتر فعالیت های جورج کلونی در زمینه بازی در مجموعه های تلویزیونی بوده است.

كلونی چند سال اخیر در فیلم های «پس از خواندن بسوزان» ، «آقای فاكس شگفت انگیز»، «بالا در آسمان» و«مردانی كه به بزها خیره شدند» به ایفای نقش پرداخته است.

«جورج كلونی» كه درحال حاضر پروژه فیلم «The Ides of March» را با سرمایه گذاری «لئونارد دی كاپریو» آماده اكران می كند، در سال ۲۰۰۵ جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد را دریافت كرد.... / خبرگزارى ایسنا 



ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم جاذبه 2013 Gravity ج.كلونی،س.بولاك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر برنده اسكار 2012 به فیلم جدید جورج كلونی می‌پیوندد



بازیگر برنده اسكار 2012 به فیلم جدید جورج كلونی می‌پیوندد

«ژان دوژاردین» ـ بازیگر فیلم اسكاری «هنرمند» ـ در فیلم جدید «جورج كلونی» ایفای نقش می‌كند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ژان دوژاردین ـ بازیگر برنده اسكار فیلم معروف «هنرمند» ـ در حال انجام مذاكرات پایانی برای پذیرفتن نقش مكمل در پروژه سینمایی جدید جورج كلونی است.

«مردان ماندگار» (Monuments Men) نام فیلم سینمایی جدیدی است كه فیلمنامه‌نویسی و كارگردانی آن توسط جورج كلونی انجام شده است.

«پل جیاماتی» و «كیت بلانشت» از دیگر بازیگران سرشناسی هستند كه قرار است نقش‌های دیگر این درام جنگ جهانی دوم را برعهده بگیرند.

به گزارش رپ، فیلم جدید كلونی درباره گروهی از مردان و زنانی است كه تلاش می‌كنند هزاران اثر هنری دزدیده شده توسط نیروهای نازی را به جای اصلی‌شان بازگردانند.

این اثر براساس كتابی با همین نام نوشته‌ی «رابرت ام ادسل» ساخته می‌شود.

تولید این اثر اقتباسی از سال آینده آغاز می‌شود و تاریخ شروع فیلمبرداری آن فصل بهار اعلام شده است.

پس از «شب‌بخیر و موفق باشید» و «عید مارس» فیلم «مردان ماندگار» سومین پروژه‌ای است كه كلونی در آن‌ها همزمان نقش نویسنده و كارگردان را ایفا می‌كند.

دوژاردین علاوه بر این پروژه در درام جدید «گرگ وال استریت» به كارگردانی «مارتین اسكورسیزی» نیز ظاهر می‌شود./ایسنا