فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جواد رضویان در نقش «خروس»+عکس



سریال «خروس» گزینه اصلی پخش در ایام عید سال 92 از شبکه دو، اولین روزهای تصویربرداری را سپری می‌کند.

 

به گزارش شبکه ایران، سعید آقاخانی که پاییز امسال مجموعه «دزد و پلیس» او در شبکه سه با استقبال خوبی مواجه شد در حال ساخت مجموعه‌ای طنز برای پخش از شبکه دو سیماست.تصویربرداری این سریال با عنوان «خروس» به تهیه‌کنندگی ابراهیم دلیجانی به تازگی در لوکیشن‌هایی در میدان رسالت و خیابان شهید بهشتی آغاز شده است.

جواد رضویان در نقش خروس

 

جواد رضویان که عید امسال در مجموعه‌ طنز «چه کسی خوابه؟» در مقام کارگردان و بازیگر در شبکه یک سیما دیده شد و سریال «میهمان ویژه» را برای شبکه تهران کارگردانی کرد در این سریال نقش کاراکتری معروف به خروس را بازی می‌کند.

جواد رضویان در نقش خروس

 

«خروس» روایت جالبی از زندگی پدری است که دچار مشکل غیر منتظره ای می شود، این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند تا چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه ها، مغز متفکر یک خروس است.

جواد رضویان در نقش خروس

 

حمید لولایی، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

جواد رضویان در نقش خروس

 

فیلمنامه این سریال به قلم مصطفی کیایی نگارش شده و امیر معقولی و فرشید احمدی تصویربرداری و صدا برداری این پروژه را بر عهده دارند.

این سریال یکی از گزینه‌های نوروزی شبکه دو سیما است که در صورت آماده نشدن احتمالا سریال «آب پریا» مرضیه برومند که حال و هوایی کودکانه دارد جایگزین آن خواهد شد.

پایان مطلب/


ویدیو مرتبط :
جواد رضویان ( نقش رضا عطاران )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لزوما چون جواد رضویان هستم، خنده‌دار نیستم! +عکس



 

جواد رضویان,گفتگو با جواد رضویان,مصاحبه جواد رضویان

 جواد رضویان بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های طنز، این روزها مشغول بازی در سریال «خروس» سعید آقاخانی است، این سریال طنز علاوه بر جواد رضویان، یوسف تیموری و حمید لولایی را هم با خود همراه می‌بیند. در همین رابطه گفتگویی با جواد رضویان داشته‌ایم...

 جواد رضویان، درباره وضعیت حال حاضر پروژه‌های طنز، معتقد است: بزرگترین ضعفی که بر کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های طنز حاکم است، این است که بازیگردانی طنز را به خوبی نمی‌شناسیم.

وی همچنین بزرگترین مشکل در عرصه‌ طنز را بالانس بازیگردانی دانست و اظهار امیدواری کرد که با آمدن همکاران حرفه‌یی در حیطه‌ طنز، شرایط بهتر شود.

این بازیگر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به عنوان کارگردان و بازیگر طنز که در تلویزیون و سینما فعالیت دارید، در شرایط کنونی این دو حرفه را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: در این گونه کارها شاید ما بتوانیم از نظر فنی به یک کارگردان تلویزیون و فیلمبردار مورد اعتماد اطمینان کنیم و پروژه را به دستش بسپاریم اما مهمترین عامل این نیست که فقط پروژه مورد نظر را ضبط کنیم و به پایان برسانیم بلکه مهمترین عامل این است که اثر مورد نظر را چطور به پایان برسانیم؛ به عنوان مثال فردی که به عنوان کارگردان پشت دوربین ایستاده است، باید بداند چطور بازیگران مقابل دوربین را بالانس کند.

وی افزود: به نظرم بالانس بازیگردانی بزرگترین مشکل ما در عرصه‌ طنز است، اما امیدوارم با آمدن همکارانی که در حیطه‌ طنز فعالیت دارند، این وضعیت بهتر شود؛ به عنوان مثال من و امثال من حدود دو دهه است که برای تلویزیون کار طنز انجام می‌دهیم اما خیلی نمی‌توان اسمش را کارگردانی گذاشت چرا که من همیشه معتقدم و در صحبت‌هایم بارها می‌گویم که ما کارگردان نیستیم بلکه فقط در حد این هستیم که بازیگران را کنار هم بالانس کنیم. فکر می‌کنم اگر بازیگران در کنار عوامل فنی خوب قرار بگیرند وضعیت طنز خیلی بهتر می‌شود.
 

جواد رضویان,گفتگو با جواد رضویان,مصاحبه جواد رضویان

 جواد رضویان سریال خروس

رضویان در ادامه با اشاره به تفاوت نقشی که در سریال «خروس» آقاخانی نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون داشته، دارد، اینگونه بیان کرد: تنها تفاوتی که نسبت به سایر نقش‌هایم می‌توانم در سریال «خروس» قائل شوم این است که آقای آقاخانی نهایت تلاشش را انجام داده تا قصه را روایت کند و اصلا قرار نیست در مقام جواد رضویان، مثل همیشه، خنده‌دار باشم. آقایان لولایی و تیموری هم در سریال «خروس» بازی کاملا جدی دارند و فقط موقعیت‌های داستان است که قرار است برای لحظاتی روی لب‌های مخاطبان خنده بنشاند.

وی در عین حال گفت: من به عنوان بازیگر طنز اصلا قائل نیستم که یک کار طنز حتما باید قهقهه‌ی خنده باشد بلکه یک کار طنز شاید قرار است یک تلنگرهایی بزند و نقل قول‌هایی را نیز به همراه داشته باشد.

او که قرار است ایفاگر کاراکتر «اسماعیل» در سریال «خروس» سعیدآقاخانی باشد، ادامه داد: در سریال «خروس» جلوی من بازیگر به عنوان جواد رضویان و سایر بازیگران را گرفته‌اند از اینکه بخواهیم بازی کنیم، بلکه قرار است خودمان باشیم و قصه را روایت کنیم.

سید جواد رضویان در پایان گفت‌وگوی خود با بیان اینکه خوشحال است بعد از سه سال و نیم در مقام بازیگر مقابل دوربین آمده است، گفت: حدود سه سال و نیم است که در مقام بازیگر مقابل دوربین نرفته بودم و از اینکه بعد از سال‌ها برگشتم و با «خروس» آقاخانی غافلگیر شدم خوشحالم. از خدا می‌خواهم تا همیشه از طرف بینندگان مقبول باشیم و کارهایمان را بپسندند. به ویژه سریال «خروس» که خیلی سخت ساخته شده است و فشار زیادی را متحمل شدیم. در عرصه کارگردانی سریال‌های طنز تلویزیون هم چندین کار در دست دارم که یکی از آنها برای شبکه تهران است اما هنوز به قطعیت نرسیده که بتوانم اعلام کنم.
منبع: isna.ir