فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای تقسیم اموالشان درحال مذاکره هستند



 

 

 

جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای تقسیم اموالشان درحال مذاکره هستند

 

جنیفر لوپز و مارک آنتونی قصد دارند قبل از پر کردن درخواست رسمی برای طلاق ، درباره تقسیم اموال و مسائل دیگر ، خودشان به توافق برسند.

بنا به گزارشات رسیده ، این زوج که بعد از ۷ سال زندگی مشترک در ماه ژوئیه جدایی خود را رسما" اعلام کردند برای اینکه جدایی خود را رسمی و قانونی کنند هیچ عجله ای ندارند و ممکن است ماهها طول بکشد تا آنها رسما" درخواست طلاق کنند و پیوندشان را بصورت قانونی به پایان برسانند.

یک منبع خبری گفت:"آنها قصد دارند قبل از اینکه رسما" درخواست طلاق کنند ، درباره تقسیم اموال و مسائل دیگر به توافق برسند.آنها هیچ عجله ای برای انجام مراحل قانونی طلاقشان ندارند زیرا هردوی آنها با تاریخ رسمی جداییشان موافق هستند."

مارک و جنیفر املاک و داراییهای بسیاری دارند و صاحب تیم فوتبال دلفینز میامی نیز هستند و به همین دلیل تقسیم اموال آنها کار بسیار پیچیده ای است و ممکن است ماهها طول بکشد تا به یک توافق نهایی برسند."

"آنها برای انجام مراحل طلاق رسمی و قانونی به یکی از دادگاههای ایالت کالیفرنیا مراجعه خواهند کرد زیرا کالیفرنیا ، یکی از آن ایالتهایی است که برای صدور حکم طلاق از طرفین توضیح نمی خواهد و برای تقسیم اموال به رفتارها و اعمال زوج ها توجهی نمی کند و طبق توافق آنها عمل می کند . در این ایالت ، شش ماه پس از ارائه درخواست رسمی، حکم طلاق زوجها صادر می شود."... / پرتال آفتاب 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود



 

 علاقه مارک آنتونی به جنیفر لوپز هرگز از بین نمی رود

 

 مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.مارک آنتونی همیشه همسر سابقش ، جنیفر لوپز را دوست خواهد داشت.

این زوج هالیوودی که دو فرزند دوقلوی سه ساله با نامهای مکس و امی دارند ، بعد از ۷ سال زندگی مشترک ، در ماه ژوئیه سال جاری جدایی خود را رسما" اعلام کردند اما مارک آنتونی تاکید کرده است که جنیفر همیشه در قلب او جای خواهد داشت.

او گفت:"من همیشه جنیفر را دوست خواهم داشت."

بنا به گفته مارک، هیچ یک از آنها از این جدایی متعجب و غافلگیر نشدند زیرا هر دوی آنها به این نتیجه رسیده بودند که مشکلات جدی در رابطه آنها وجود دارد و ادامه زندگی مشترک برای آنها امکان پذیر نیست.

مارک گفت:" ما از روی احساس و تعصب تصمیم نگرفتیم .هر دوی ما برای خودمان دلایل منطقی داشتیم بنا براین این جدایی برای هیچ کدام از ما غافلگیر کننده و تعجب آور نبود. این قبیل مسائل در زندگی هر انسانی رخ می دهد. من و جنیفر بطور مشترک و با همفکری یکدیگر به این نتیجه رسیدیم و این تصمیم را گرفتیم."

مارک آنتونی تلاش می کند به زندگی عادی خود ادامه دهد و به گذشته فکر نکند.

او گفت:"این یک تشیع جنازه نیست. یک مراسم تدفین هم نیست. یک زمانی هر دوی ما تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم و حالا به این نتیجه رسیده ایم که این ازدواج نمی تواند بیشتر از این ادامه پیدا کند، فقط همین."

جنیفر اخیرا" گفته بود:" که هردوی آنها دلشان می خواست ،این ازدواج ادامه پیدا کند و از این جدایی ناراحت هستند."

جنیفر گفت:"این سخت ترین تصمیم زندگی من بود . من واقعا" دلم می خواست این خانواده هیچ وقت متلاشی نشود. این بزرگترین رویای زندگی من بود و برای رسیدن به این آرزو خیلی تلاش کردم .هر دوی ما تلاش کردیم ، اما بعضی وقتها تلاشهای ما هیچ نتیجه ای ندارد و این واقعا" ناراحت کننده است اما من هنوز هم به عشق خوش بین هستم ، من به عشق معتقدم و عشق هنوز هم بزرگترین رویای زندگی من است." .... / پرتال آفتاب