فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر لوپز و تیپ جدیدش در امریکن آیدل +تصاویر



 اخبار فرهنگی  - جنیفر لوپز و تیپ جدیدش در امریکن آیدل +تصاویر

  "جنیفر لوپز" 45 ساله یکی از ستارگان موفق هالیوودی است. او علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی ، بازیگر، تهیه کننده ، نویسنده و آهنگساز، تاجر و یک کارآفرین موفق نیز میباشد. یکی از برنامه های موفقی که وی در آن نقش مهمی دارد برنامه " امریکن آیدل " است که او در نقش یکی از سه داور این برنامه صدای شرکت کنندگان را قضاوت میکند و در پی یافتن یک استعداد بی نظیر در زمینه موسیقی برای آینده هنر امریکاست. "جنیفر لوپز" با عوامل این برنامه به نیواورلئان رفته است و این گونه سوژه عکاسان شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

 

 اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر



اخبار فرهنگی - تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر

  " جنیفر لوپز" خواننده معروف هالیوودی اقدام به بازخوانی یکی از ترانه های نخستین آلبوم خود کرد. این آلبوم مربوط به 12 سال پیش است. این خواننده 44 ساله قصد دارد ثابت کند که هیچ چیز در مورد او تغییر نکرده و حتی متن ترانه این آهنگ نیز با همین مضمون ساخته شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

 

او در این موزیک ویدئو یک شلوار جین چسبان به تن دارد و پوتین های چرمی به پا و یک کلاه بزرگ پوستی بیس بال نیز روی سر دارد که تصویر جالبی از او ساخته است. اولین آلبوم " جنیفر لوپز" ، "6" نام داشت و او ترانه یاد شده را در مترو منهتن جلوی دوربین برده بود. در موزیک ویدئو جدید نیز او در ایستگاه مترو ترانه اجرا میکند.

 

او تصویری با لباس یاد شده در صفحه فیس بوک خود قرار داد و به این وسیله سال نو میلادی را به هوادارانش تبریک گفت. چندی قبل نیز صحنه درگوشی صحبت کردن او با " کیث اربن " همسر " نیکول کیدمن " که در برنامه  " امریکن آیدل " با وی همکار است به یک سوژه داغ رسانه ای تبدیل شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

اخبار فرهنگی - پرداد