فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر لوپز دیگر درباره جدایی صحبت نمی کند !



 

 

 

 

 

 

جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز

 

 

 

 

 

جنیفر لوپز قسم خورد که از این پس هرگز در رسانه های عمومی ،درباره جدایی اش از مارک آنتونی صحبت نمی کند.

 

 

جنیفر هرگونه سئوالی که مربوط به جدایی او از مارک آنتونی باشد را رد می کند و بی پاسخ می گذارد زیرا این زوج قصد دارند بخاطر دو فرزندشان ، مشکلات شخصی و خصوصی زندگی و رابطه شان را محرمانه نگه دارند .

 

 

این خواننده و بازیگر مشهور هالیوود در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۱ از ستاره سالسا ، مارک آنتونی جدا شد و در ماه آگوست همان سال لوپز سکوت خود را شکست و در مصاحبه با مجله ونیتی فیر درباره شکست ازدواجش صحبت کرد ، او در این مصاحبه ادعا کرد که برای حفظ رابطه اش با مارک به سختی تلاش کره است.

 

 

او گفت:"گاهی اوقات خودمان هم متوجه نمی شویم که در حال نابود کردن خودمان هستیم . وقتی که متوجه می شویم شخصی که با او زندگی می کنیم برای ما مناسب نیست و یا با ما رفتار درستی ندارد اگر بازهم بمانیم و به زندگی با او ادامه بدهیم کار درستی انجام نداده ایم. در حال حاضر من به اندازه کافی خودم را دوست دارم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به زندگی مشترک خود پایان دهم."

 

 

از زمانیکه مصاحبه این خواننده مشهور هالیوود با مجله ونیتی منتشر شد تا به امروز ، لوپز دیگر درباره جزئیات جدایی خود و همسرسابقش صحبت نکرده است و به خبرنگاران هشدار داده است که درباره صحبتهای او در این مصاحبه از او هیچ سئوالی نپرسند زیرا این تنها مصاحبه ای بود که جنیفر در آن درباره جزئیات جدایی و ناراحتی هایش صحبت کرد.

جنیفر در مصاحبه با برنامه " برنامه صبحگاهی" که صبح امروز پخش شد ، گفت:"" هرچه که می خواستم درباره این جدایی بگویم در آن مقاله گفتم .مارک و من تصمیم گرفته ایم که دیگر در رسانه های عمومی درباره طلاقمان صحبت نکنیم زیرا این موضوع واقعا" شخصی و خصوصی است .ما دو فرزند داریم و به همین دلیل باید به زندگی مشترکی که در گذاشته داشتیم احترام بگذاریم و آن را مقدس نگه داریم.

 

 

این زوج که جدایی خود را رسما" اعلام کرده اند ، اخیرا" در برنامه جدید" زنده باد برنده" با هم همکاری می کنند . لوپز و مارک آنتونی مجری و تهیه کننده این برنامه هستند..../مترجم: فرشته مشاور/آفتاب


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسنل جنیفر لوپز اجازه ندارند با او صحبت کنند !





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرسنل جنیفر لوپز اجازه ندارند با او صحبت کنند !

بنا به گزارشات رسیده ، جنیفر لوپز برای کسانی که روی خانه جدید او کار می کنند و در حال ساخت آن هستند کاملا" روشن کرده است که اجازه ندارند با او صحبت کنند.

داور سابق برنامه " امریکن آیدل" در حال ساخت یک خانه بسیار بزرگ جدید در منطقه سان فرناندو واقع در کالیفرنیا است اما بنا به گزارشات رسیده به کسانی که درحال کارکردن در این خانه هستندهشدار داده شده است که حق ندارند با این ستاره ۴۳ ساله ارتباط برقرار کنند ویا صحبت کنند.

یک منبع خبری به روزنامه دیلی استار گفت:"او کاملا" روشن کرده است که اصلا" دوست ندارد هیچ یک از پیمانکاران ، رانندگان و کسانی که در داخل منزل جدیدش مشغول به کار هستند، با او تماس چشمی برقرار کنند و یا صحبت کنند."

"این در حالی است که این پروژه طولانی مدت است و برخی از کارگران ممکن است به مدت یکسال در این خانه حضور داشته باشند و کار کنند."

شاید پیوستن جنیفر لوپز به فهرست ۱۰۰ زن قدرتمند جهان که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ، باعث شده این خواننده و بازیگر مشهور چنین تصمیمی بگیرد.

در لیست امسال قدرتمندترین زنان مجله فوربس ، جنیفر لوپز برای اولین بار حضور داشت و جایگاه سی و هشتم را از آن خود کرد در حالیکه شکیرا و سوفیا ورگارا هم برای اولین بار در این فهرست قرار گرفتند و مکانهای چهلم و هفتاد و پنجم را بخود اختصاص دادند.

مویرا فوربس ، مسئول بخش زنان مجله فوربس درباره این فهرست گفت:"برای تهیه لیست امسال به قدرت زنان در زمینه های مختلف و از طریقهای متفاوت توجه کردیم و تاثیرات متفاوتی را که این زنان قدرتمند از جهات مختلف روی جامعه جهانی می گذارند را بررسی کردیم."/پرتال آفتاب