فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر آنیستون و جاستین تیروکس هم رسما نامزدی شان را اعلام کردند!



جنیفر آنیستون و جاستین تیروکس هم رسما نامزدی شان را اعلام کردند!

جنیفر که مدتها با نامزد جدیدش،جاستین تیروکس ارتباط داشت،سرانجام به این رابطه دوستانه خاتمه بخشید و آنها رسما نامزدی شان را اعلام کردند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جنیفر آنیستون،بازیگری آمریکایی که مدعی است بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است،این روزها خبرهای داغی را از آن خود کرده است.

جنیفر که مدتها با نامزد جدیدش،جاستین تیروکس ارتباط داشت،سرانجام به این رابطه دوستانه خاتمه بخشید و آنها رسما نامزدی شان را اعلام کردند.جنیفر آنیستون، او همسر سابق برد پیت بوده و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شده است.او در یونان،کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده است و اکنون یکی از پر حاشیه ترین و در عین حال زیباترین زنان هالیوود به شمار می رود.

جاستین تیروکس 39 ساله  نیز که بازیگر آمریکایی میباشد متولد واشنگتن است و مادرش روزنامه نگار و پدرش وکیل است .جاستین بیشتر در سریالهای تلویزیونی معروفیت کسب کرده است .

این زوج هنری،در روز 12 آگوست رسما نامزدی شان را اعلام کرده و جشنی مختصر نیز برگزار کردند.تاریخ مراسم ازدواج آنها هنوز به طور مشخص قطعی نشده،اما جاستین به خبرنگاران گفت که دوران نامزدی شان، زیاد طول نمی کشد.

در زمان اعلام نامزدی آنجلینا و براد پیت، شایعاتی در مورد جنیفر پخش شده بود که او از این ازدواج ناراحت بوده و دوست دارد سر به تن آنجلینا نباشد.اما وی طی یک نامه مختصر،رضایت خود را از این ازدواج اعلام کرد و برای آن دو نیز آرزوی خوشبختی داشت./روزگارنو

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تبلیغ ویدئوی ویندوز 95 با حضور جنیفر آنیستون و متیو پری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنا هاتاوی رسما" نامزدی اش را اعلام کرد



 

 

 

آنا هاتاوی رسما

 

 

آنا هاتاوی و نامزدش در سال ۲۰۰۸ و بلافاصله بعد از جدایی این بازیگر از همسرش رافائلو فولیری با هم آشنا شدند. بعد از اینکه رافائلو به ۱۴ فقره پول شویی ، توطئه و تقلب متهم شد ، آنا هاتاوی فورا" از او طلاق گرفت و تصمیم گرفت برای یک مدت طولانی مجرد بماند اما آدام شولمن خیلی زود وارد زندگی او شد و برنامه هایش خراب کرد.

 

آنا هاتاوی در مورد نامزدش گفت:"من واقعا" عاشق آدام هستم . او همه برنامه های من را خراب کرد. من واقعا" تصمیم گرفته بودم برای مدتی مجرد بمانم اما مثل احمقها دوباره خیلی زود عاشق شدم ."

"آنا هاتاوی که قبلا" با ازدواج کردن مخالف بود با دیدن عروسی بهترین دوستش نظرش را کاملا" تغییر داد.

او گفت:"اخیرا" در مراسم عروسی بهترین دوستم که مثل خواهرم دوستش دارم ، شرکت کردم . حضور در این مراسم نظر و عقیده من نسبت به ازدواج را تغییر داد و زندگی من را متحول کرد.وقتی از نزدیک دیدم که بهترین دوستم به مردی که دوستش دارد تعهد داد که همیشه در کنارش بماند و کاملا" احساس کردم که این ازدواج و تعهد تا چه حد باعث شادی او شد ، نظرم درمورد ازدواج تغییر کرد."

"او در تمام طول شب آنقدر خوشحال بود که انگار روی یک حباب پرواز می کرد . با دیدن این صحنه واقعا" احساس کردم که ازدواج و مراسم عروسی خیلی مهم است زیرا در این مراسم دو انسان عاشق آغاز زندگی مشترکشان را جشن می گیرند."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب