فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنگ بین کریستین استوارت ، کتی پری و لیدی گاگا !



سایت تخفیف,سایت نت 

برگ

جنگ بین کریستین استوارت ، کتی پری و لیدی گاگا !

این سه زن مشهور هالیوود برای گرفتن نقش مری آستین در فیلم زندگی "فردی مرکوری" ، خواننده گروه کوئین ، به سختی با هم رقابت می کنند و در واقع می جنگند.

تعدادی از مشهورترین افراد هالیوود و صنعت موسیقی مثل کریستین استوارت ، لیدی گاگا و کتی پری برای این نقش پر طرفدار در نظر گرفته شده اند.

یک منبع خبری به مجله استار گفت:" مری آستین در زندگی فردی مرکوری نقش بسیار مهمی داشت و لیدی گاگا ، کتی پری و کریستین استوارت برای بازی در نقش مری در نظر گرفته شده اند.

" اما هرسه آنها خیلی دلشان می خواهد این نقش را بگیرند و هرکاری انجام می دهند که موفق شوند . اما رقابت آنها کم کم در حال تبدیل شدن به یک جنگ خجالت آور است."

در این فیلم ساشا بارون کوهن قرار است نقش فردی مرکوری را بازی کند و در انتخاب بازیگر نقش مری آخرین تصمیم توسط او گرفته خواهد شد.

یک منبع خبری گفت:" هرچه این سه زن بیشتر با هم می جنگند شانس خود برای گرفتن این نقش را بیشتر از دست می دهند. کارهای آنها واقعا" خجالت آور و غیر حرفه ای است و ساشا واقعا" از کارهای آنها خسته شده است. او دلش می خواهد هرچه زودتر یکی از نامزدهای در نظر گرفته شده برای این نقش را انتخاب کند و به این جنگ خاتمه دهد."/پرتال آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی گاگا - جنگ، قحطی و فقر مهمتر است یا اضافه وزن من؟ +عکس



این خواننده مشهور و جنجالی به خاطر اضافه وزن 30 پوندی اش طی چند ماه گذشته همواره مورد انتقاد قرار داشته است.

لیدی گاگا , قحطی , خواننده بریتانیایی

او در مصاحبه اخیرش در اعتراض به این انتقادات گفته است" تا وقتی مسائلی مثل جنگ، قحطی، فقر ، بحرانهای طبیعی و مشکلات اقتصادی در امریکا وجود دارد بزرگ جلوه دادن چاقی او و انتقاد از این مسئله بسیار مضحک به نظر میرسد.
وی همچنین با خطاب دادن "آدله" گفت: چرا هیچکس به خواننده بریتانیایی "ادله" اعتراضی نمیکند او که از من خیلی چاقتر است،
او اضافه میکند:" البته ادله فوق العاده است و اعتماد به نفس او چیزی است که من همیشه حسرتش را داشته ام او میتواند الگوی خوبی برای زنان باشد.
این خواننده 26 ساله که نام واقعی اش "استفانی گرمانوتا" میباشد میگوید این مسئله به قدری رسانه ای شده است که مادرش با او تماس گرفته و از او سوال کرده است آیا عکسهایی که از وی در اینترنت منتشر شده است واقعا خود اوست. او اضافه کرده است همه در مورد چاقی من اظهار نظر میکنند این درحالی است که من اصلا به عقاید دیگران اهمیتی نمیدهم.
او از هوادارانش خواسته است به جای تمرکز روی اندام وی به آهنگهایش توجه کنند و عنوان کرده است تنها نظر نامزدش در این مورد برایش مهم است که او هم از این مسئله راضی به نظر میرسد.
منبع:pardad.ir