فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنجال رابطه عاشقانه مریم اوزرلی با هم بازی اش در حریم سلطان +تصاویر



اخبار فرهنگی - جنجال رابطه عاشقانه مریم اوزرلی با هم بازی اش در حریم سلطان +تصاویر

خرم سلطان یا همان مریم اوزلی با یکی از همبازی هایش در سریال حریم سلطان رابطه ای عاشقانه را آغاز کرده است و بعد از انتشار این خبر این مسئله را در ایستناگرامش تایید کرده است.  هنرپیشه آلمانی تبار نقش «خرم» در سریال «حریم سلطان»، که نقش خود در این سریال را به دلیل افسردگی ناشی از خستگی مفرط رها کرده و ترکیه را به مقصد آلمان ترک کرده بود، با هم بازی خود «اوزان گوون»، « رستم پاشا »ی حریم سلطان، رابطه ای عاشقانه را آغاز کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حریم سلطان

 
مریم اوزلی که این روزها در آلمان به سر می برد در رابطه با این رابطه ی عاشقانه در ایستناگرامش عکس و پیامی منتشر کرد و این رابطه را تایید کرد. این دو که در پشت صحنه سریال با یکدیگر آشنا شده بودند، پس از بازگشت مریم اوزرلی به ترکیه وارد مرحله جدیدی از این رابطه عاطفی شدند. گفته می شود که اوزان نقش مهمی در بهبود حال روحی مریم اوزرلی داشته است.

 

او پس از رفتن مریم به آلمان به طور مرتب با وی در تماس بوده و این دوستی با گذشت زمان به عشق تبدیل شده است. مریم اوزرلی با به اشتراک گذاشتن عکس هایشان در صفحه اینستاگرام خود این عشق را تایید کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حریم سلطان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حریم سلطان

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
زیبا از خرم سلطان (مریم اوزرلی) 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال شروع رابطه عاشقانه دو هنرمند شکست خورده +تصاویر



اخبار فرهنگی - جنجال شروع رابطه عاشقانه دو هنرمند شکست خورده +تصاویر

" رابرت پتینسون " و " کتی پری " دو ستاره سرشناس و پرطرفدار هالیوودی هستند که ...

 " رابرت پتینسون " و " کتی پری " دو ستاره سرشناس و پرطرفدار هالیوودی هستند که به تازگی زندگی عشقی آنها دچار شکست شده و به نوعی شکست خورده محسوب میشوند، آنها سالهاست که رابطه دوستانه ای با هم دارند . اما اخیرا شنیده میشود که این رابطه رنگ و بویی از عشق به خود گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه کتی پری و رابرت پتینسون

 

اخیرا شنیده میشود " رابرت پتینسون " ستاره جنجالی مجموعه فیلم های " گرگ و میش " که سال گذشته میلادی بعد از خیانت " کریستین استوارت " از او جدا شد، در جمعی دوستانه " کتی پری " خواننده 28 ساله را " بسیار جذاب و خواستنی " خطاب کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه کتی پری و رابرت پتینسون

 

این در حالی است که این دو ستاره مدت زیادی است در کنار هم دیده میشوند. اگرچه افراد زیادی در زندگی این دو حضور دارند اما به نظر میرسد رابطه عاشقانه ای بین آنها در حال شکل گیری است.
اخبار فرهنگی - پرداد