فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جشنواره مطبوعات شهری دوسالانه می شود



 

 

جشنواره مطبوعات شهری دوسالانه می شود

 

در حالی که قرار بود جشنواره سراسری مطبوعات شهری نهم ماه جاری (همزمان با سالروز تشکیل شوراها)برگزار شود شنیده‌ها از دوسالانه شدن این جشنواره خبر می‌دهد.



بعد از تغییر رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دلیل برگزار نشدن این جشنواره در سال گذشته تلاش برای احیاء آن در دوره جدید انجام شد و برنامه‌ریزیهایی هم در همین خصوص صورت گرفت.



از جمله این تغییرات برگزاری جشنواره مطبوعات شهری به شکل فصلی است به این ترتیب که این جشنواره سراسری در پایان هر فصل برگزار شود.



همچنین قرار است متناسب با برنامه‌های جدید سازمان از جمله رویکرد خانواده محوری آن و تلاش برای جا انداختن بحث معیشت و کسب حلال در میان خانواده‌ها بخش‌هایی به جشنواره اضافه شود.



علاوه بر این قرار است تولیدات رادیویی و تلویزیونی جایگزین بخشهای سرمقاله‌ها و مقاله‌های سیاسی شود تا هدف جدید که "فرهنگی و هنری کردن جشنواره" است محقق شود. بر این اساس در دوره‌های آتی جشنواره روزنامه‌نگاران دیگر حوزه‌های فرهنگی که تا کنون کمتر آثارشان در جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گرفت جای روزنامه‌نگاران سیاسی نویس را خواهند گرفت.



یکی از مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این باره به خبرنگار مهر گفت: آقای امیر خوراکیان (رئیس جدید سازمان) از همان روزهای اول که به سازمان آمد ۷ هدف و محور اصلی را به عنوان برنامه‌های جدید خود معرفی کرد اما هنوز فرصت تبیین کامل این برنامه‌ها فراهم نشده است.



بر اساس این گزارش قرار بود فراخوان این جشنواره در روزهای اول اردیبهشت منتشر شود تا بلکه اواخر شهریور ماه دوره آتی آن برگزار شودکه با تغییرات مدیریتی این کار به زمان دیگری موکول شده است و احتمال اینکه جشنواره - که دوره قبلی آن سال ۸۷ برگزار شده بود - اواخر امسال برگزار شود بسیار زیاد است.


زمان برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات شهری بعد از چند سال از سالروز تشکیل شوراها (۹ اردیبهشت) به روز خبرنگار (۱۷ مرداد) تغییر یافت و چند دوره هم به همین منوال برگزار شد..../ خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
نشست خبری نهمین جشنواره دوسالانه بین المللی پویانمایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزیدگان جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری ها معرفی شدند



 

برگزیدگان جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری ها معرفی شدند

 

 مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مطبوعاتی و برگزیدگان و شركت كنندگان در این جشنواره برگزار شد و برگزیدگان هفدهمین جشنواره معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

نفرات برتر در گرایش های مختلف این جشنواره شامل مطبوعات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی، مطبوعات محلی، بخش ویژه و رسانه های خارجی معرفی شدند.

 

گرایش خبرگزاری ها

در گرایش خبرگزاری ها و در بخش مصاحبه محمدجواد محمود به آبادی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش تفسیر و تحلیل خبرگزاری ها رتبه اول از آن محمدسعید ذاكری شد.

در بخش گزارش خبرگزاری ها محدثه حیدری گرجی رتبه اول را كسب كرد و در بخش عكس نیز مجید عسگرپور حائز رتبه اول شد.

 

در گرایش مطبوعات سراسری

در بخش سرمقاله حسام الدین برومند رتبه اول را از آن خود كرد در بخش خبری احمد فیاض رتبه اول و حسین خزائی در بخش مقاله سیاسی رتبه اول را كسب كردند.

در بخش گزارش خبری سیدمحمد حسینی حائز رتبه اول شد و مهران ابراهیمیان نیز در بخش مقاله اقتصادی نیز توانست رتبه اول را از آن خود كند.

میترا شكری در بخش گزارش غیر خبری توانست رتبه اول را احراز كند و وحید جلیلی نیز در بخش مقاله اجتماعی حائز رتبه اول شد.

رضا مهرعطا در بخش مقاله فرهنگی حائز رتبه اول و در بخش مصاحبه سراسری فریدون حاجی پور رتبه اول را كسب كردند.

علی كاوه در بخش عكس خبری و معصومه ملكی در بخش خبر سراسری رتبه های اول را از آن خود كردند.

در بخش تیتر سراسری محسن جندقی و در بخش فرهنگ اسلامی غلامرضا بهروزلك توانستند رتبه های اول این دو بخش را از آن خود كنند.

در بخش طنز تصویری محمدعلی رجبی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش ورزش همگانی و قهرمانی سیدشروین طاهری حائز رتبه اول شد.

امید مهدی نژاد در طنز مكتوب و فاطمه مرسلی در بخش مقالات جنبی حائز رتبه های اول شدند. روح الله گیتی نژاد در بخش طراحی و صفحه آرایی رتبه اول را از آن خود كرد.

 

گرایش پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی

در گرایش پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی رتبه اول بخش مقاله تحلیلی توسط فرشاد شیرزادی احراز شد و حسن صدرایی عارف توانست رتبه اول بخش مصاحبه پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی را كسب كند.

محمدمهدی اسلامی گیلانی رتبه اول گزارش را در این گرایش از آن خود كرد و در بخش عكس پایگاهها رتبه اول از آن نعیم احمدی شد.

 

گرایش مطبوعات محلی

در بخش سرمقاله محلی سیدیحیی حسینی رتبه اول را از آن خود كرد و در بخش مقاله محلی رتبه اول از آن ابراهیم رضایی شد. فاطمه شعبانی در بخش خبر محلی توانست رتبه اول را كسب كند.

همچنین رتبه اول بخش مصاحبه محلی توسط طیبه ثابت احراز شد و ابراهیم فلاح نیز رتبه اول عكس محلی را از آن خود كرد.

حمید سلطان آبادیان رتبه اول بخش گزارش محلی را به دست آورد و حسین دلیر نیز توانست در بخش صفحه آرایی محلی رتبه اول را از آن خود كند.

 

گرایش ویژه

در بخش همت مضاعف، كار مضاعف رتبه اول توسط سیدابوالفضل جعفری نژاد كسب شد و در بخش قانون هدفمندی یارانه ها رتبه اول توسط سیدمحمدعلی امامی احراز شد.

طاهره چك در بخش نقش نظام رتبه دوم را از آن خود كرد. (در این بخش فردی حائز رتبه اول نشد.) علی معصومی در بخش مسجد رتبه اول را به دست آورد و در بخش جنگ نرم پیام فضلی نژاد رتبه اول را از آن خود كرد.

 

گرایش رسانه های خارجی

در گرایش رسانه های خارجی رتبه اول از آن مختار پرتو سگوندی شد.... / خبرگزارى ایسنا