فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جشنواره صدا در غرفه ها



 

جشنواره صدا در غرفه ها

 

آماده نشدن بعضی غرفه ها با گذشت دو روز از آغاز نمایشگاه، انصراف برخی از سایتهای خبری به علت عدم اختصاص مکان مناسب، صدای بلند بلندگوهای نمایشگاه و غرفه ها، دیدار وزرای آموزش و پرورش و ارشاد و بازرگانی در غرفه ها و ... از حاشیه های روز دوم نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بود.

 

دومین روز از هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی و خارجی با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه می خوانید:

 

* در ساعات آغازین صبح سه شنبه، وزیر ارشاد اسلامی، وزیر بازرگانی و وزیر آموزش و پرورش به ترتیب در نمایشگاه حضور پیدا کرده و از غرفه های مختلف بازدید کردند. در این میان خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاریها که غرفه آنها در انتهای سالن قرار گرفته و فاصله زیادی تا درب ورودی دارند، مسافت زیادی را طی می کردند تا وزرا را به غرفه های خود دعوت کنند.

* با گذشت دو روز از برگزاری نمایشگاه، برخی از غرفه ها هنوز آماده نشده اند و مسئولان آن در حال نصب بنر، چیدن میز و صندلی و امکانات خود هستند.

* برخی از غرفه ها در پخش تیزرهای تبلیغاتی با یکدیگر رقابت دارند و حتی از باندهای بزرگ برای پخش صدا استفاده می کنند. صدای بلند گوی نمایشگاه نیز دائم آهنگها و موسیقی های هیجان انگیزی را در همه سالنها پخش می کند. محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هنگامی که در جمع خبرنگاران حضور داشت در واکنش به این صداهای پرهیاهو به مسئولان دو غرفه تذکر جدی داد و از آنها خواست که باندهای خود را خاموش کنند.

*حضور دائم نیروهای بخش خدماتی و نظافت در سالن و ارائه مواد غذایی و آب نیز از نکاتی بود که در نمایشگاه امسال بسیار به چشم می آید.

*وزرای آموزش و پرورش و ارشاد و بازرگانی در چند غرفه با هم برخورد داشتند که با دست و روبوسی گرم از یکدیگر استقبال می کردند گویی که برای بار اول یکدیگر را می بینند.

* بیش از ۳۰ نفر از مدیران روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و سازمانهای مربوط به آن به صورت دسته جمعی با وزیر آموزش و پرورش به نمایشگاه آمده بودند و پا به پای او در غرفه ها حضور پیدا می کردند.

*برخی از سایتهای خبری و رسانه ها به علت عدم اختصاص جایگاه مناسب از شرکت در نمایشگاه انصراف دادند و این موضوع به عنوان یکی از بحثهای جذاب بین خبرنگاران در سالن نمایشگاه دهان به دهان می چرخد.

* رامین در پاسخ به سئوالات خبرنگاران ابتدا از او می پرسید که از کدام رسانه است؟ وی همچنین به خبرنگاری که درباره عدم حمایت از سایت های خبری از او پرسید، خواست که کارت خبرنگاری اش را نشان بدهد و بگوید که از کدام رسانه است؟... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
غرفه بنیادنیمروز در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام/فیلم غرفه سیستانیهای گلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كیهان كلهر در جشنواره ی موسیقی «پراگ» سازش را به صدا درمی آورد



 

 

كیهان كلهر در جشنواره ی موسیقی «پراگ» سازش را به صدا درمی آورد

 

«كیهان كلهر» ـ نوازنده برجسته كمانچه ـ امسال در پانزدهمین دوره از جشنواره موسیقی «پراگ» برنامه اجرا می كند. «كیهان كلهر» ـ نوازنده برجسته كمانچه ـ امسال در پانزدهمین دوره از جشنواره موسیقی «پراگ» برنامه اجرا می كند.

كیهان كلهر در پانزدهمین دور از جشنواره موسیقی «پراگ» كه هر ساله میزبان جمعی از استادان و نوازندگان موسیقی است، به همراه ستاره های كلاسیك، مبتكر، خلاق عرصه موسیقی در سراسر جهان، از روز نوزدهم سپتامبر (۲۸ شهریور) روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روزنامه نیویورك تایمز، بنابر برنامه ریزی های جشنواره قرار است ۱۰ اجرای موسیقی به همراه تعدادی كارگاه آموزشی برای كودكان برگزار شود.

در بخش « چهره های پرفروغ» این جشنواره تعدادی از نوازندگان كهنه كار عرصه موسیقی برنامه دارند.

بنابراین گزارش، كارگاه های آموزش موسیقی برای كودكان با مضمون موسیقی بومی، فلامنكو و پركاشن آفریقایی در روزهای دوم و سوم اكتبر (۱۰ تا ۱۱ مهرماه ) برگزار خواهند شد.

جشنواره ی «پراگ» ۲۱ نوامبر ـ ۳۰ آبان ماه ـ به پایان می رسد.

كیهان كلهر به همراه « اردال از زنجان» هنرمند ترك اخیرا در ایران برنامه داشت.... /خبرگزارى ایسنا