فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جسیکا آلبا در صحنه فیلمبرداری زخمی شد !



جسیکا آلبا,عکس جسیکا آلبا,اخبار هنری

 

جسیکا آلبا در حال بازی کردن یک از صحنه های فیلم دوم "ماچته (قمه) " بود که یک بشقاب روی مچ پایش افتاد .

 

ستاره مشهور فیلم " چهار شگفت انگیز " که شنبه شب دچار این حادثه شده بود، صبح روز جمعه با تورم شدید مچ پا از خواب بیدار شد و به وب سایت تویتر رفت تا درد و ناراحتی اش را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

 

او یک عکس از محل کبودی در این وب سایت گذاشت و زیرآن نوشت:" مچ متورم شب گذشته یک بشقاب روی پایم افتاد ... پایم آسیب دید."

 

مدتی بعد ، آلبا یک عکس رادیوگرافی که از مچ پایش گرفته شده بود را با طرفدرانش به اشتراک گذاشت.

 

اوایل هفته جاری نیز بازیگر مشهور فیلم"زیبا" ، اولین عکسهای گرفته شده در صحنه فیلمبرداری فیلم دوم "ماچته(قمه)" را به اشتراک گذاشته بود ، در این عکسها جسیکا آلبا در کنار هنرپیشه های همکار خود از جمله دنی ترجو ایستاده و برای عکس ژست گرفته است.... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
درباره جسیکا آلبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگرانی كه در صحنه فیلمبرداری زخمی شده اند +عکس



اخبار فرهنگی - بازیگرانی كه در صحنه فیلمبرداری زخمی شده اند +عکس

وقتی بازیگران تصمیم می گیرند به جای بدلكاران نیز ظاهر شوند ، مجبور به تحمل خطرات و همچنین عواقب ناشی از آن هستند. البته در صورتی كه آنها در این شرایط زخمی شوند ، بیمه های درمانی آنها جوابگو نخواهند بود.

وقتی بازیگران تصمیم می گیرند به جای بدلكاران نیز ظاهر شوند ، مجبور به تحمل خطرات و همچنین عواقب ناشی از آن هستند. البته در صورتی كه آنها در این شرایط زخمی شوند ، بیمه های درمانی آنها جوابگو نخواهند بود .  این بازیگران معمولا بیمه های حوادث حین بازیگری هم دارند. خوشبختانه گفته می شود این بازیگران در بالاترین تدابیر حفاظتی شغل بدلكاران را انجام می دهند ولی حادثه هم خبر نمی كند.

در این مطلب بازیگرانی را معرفی می كنیم كه به شدت در صحنه فیلمبرداری زخمی شدند.

«هال بری» در صحنه فیلم «گوتیكا» (Gothika) محصول 2003

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
بازوی «هال بری» در یكی از سكانسهای فیلم شكست. همبازی او «رابرت داونی جی آر» در نقش پزشكی بود كه سعی داشت بیمارش را در بخش روانی نگه دارد ولی بطور اتفاقی بازوی او را شكست. «داونی» بابت این حركتش چندین مرتبه عذرخواهی كرد. 

«بروس ویلیس» در فیلم «جان سخت» محصول (1998)

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
مطمئنا بهترین فیلم اكشن تاریخ سینما حوادثی را نیز به دنبال خواهد داشت یكی از حوادث صدمه دیدن گوش چپ بروس ویلیس حین یك انفجار گلوله بود. در این حادثه دو سوم گوش ویلیس كاملا صدمه دید. 

«جوزف گوردن لویت» در فیلم (Premium Rush) محصول 2012

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
معمولا هالیوودها خرد شدن شیشه را با پاشیدن مقدار زیادی شكر به نمایش در می آورند ولی «لویت» در یك صحنه از فیلم (Premium Rush) روی شیشه تاكسی می افتد با شكستن بازوی او ، شیشه تاكسی نیز كاملا خرد می شود. بازوی او 31 بخیه خورد. 

«جكی چان» در فیلم های «برونكس» محصول (2012) و «زره خدایان» محصول (1986)

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
یكی از نكات جالب درباره فیلمهای «چان» ،‌ صحنه های اشتباه بدلكاری اوست كه معمولا آخر هر فیلمش نشان داده می شود . در یكی از سكانسهای فیلم «برونكس» او مجبور به پرش روی یك هوانورد میشود ولی بررسیهای نادرست او موجب شكستن پای راستش می شود. البته «چان» همچنان بدلكار فیلمهای خودش است. البته فیلم «زره خدایان» نیز او از روی دیوار قلعه می پرد كه در این سكانس با جراحت در سر و جراحی جمجمه مواجه می شود.

«سیلوستر استالونه» و «آرنولد شوارزنگر» در فیلم ‌«یكبار مصرفها2» محصول 2012

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
استالونه 65 ساله و شوارزنگر 64 ساله در فیلم یكبار مصرفها با كشیدگی استخوان كتف مواجه شدند. كشیدگی به حدی بود كه آنها تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

«جورج كلونی» در فیلم «سریانا» محصول (2005)

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
«كلونی» در این فیلم بدلكار نبود بلكه اشتباه بدلكار موجب شد به كمر كلونی ضربه وارد شود و موجب جراحی ستون فقرات او شد كه البته كلونی خیلی خوش شانس بود.

«لئوناردو دی كاپریو» در فیلم «جانگو آزاد شده» محصول 2012

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
«دی كاپریو» در یكی از سكانسهای این فیلم باید ضربه محكمی – از روی خشم – روی میز می كوبید كه این روند موجب بریده شدن دستش و بخیه خوردن آن شد.

«براد پیت» در فیلم «تروی»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بدلكاران

 
«پیت» در فیلم «تروی» نقش «آشیل» را ایفا می كرد ، جنگجویی كه تمام قدرتش در پاشنه پایش بود. در یكی از سكانسهای زیبای این فیلم ، آشیل با قدرتمندترین مرد تروجان می جنگد . او می دود ، می پرد و غول تروجان را می كشد. البته در این سكانس تاندون پای او به شدت كشیده می شود و چند ماه فیلمبرداری به تعویق می افتد.

اخبار فرهنگی - سینما خبر