فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جسد خواننده جنجالی سوزانده شد...


میچ و جنیس ، پدر و مادر امی ، از یکی از خاخامهای یهودی با نام فرانک هلنر درخواست کردند تا مراسم مذهبی تشیع جنازه این خواننده ۲۷ ساله را انجام دهد .

خاخامی که مراسم تشیع جنازه امی وینهاوس را انجام داد ، صبر و شجاعت خانواده او را ستود.

بعد از مرگ غم انگیز امی وینهاوس در روز شنبه ۲۳ ژوئیه ، میچ و جنیس ، پدر و مادر امی ، از یکی از خاخامهای یهودی با نام فرانک هلنر درخواست کردند تا مراسم مذهبی تشیع جنازه این خواننده ۲۷ ساله را انجام دهد . فرانک در هنگام حضور در این مراسم، واقعا" تحت تاثیر صبر و استقامت خانواده او قرار گرفت .

او گفت:"آنها واقعا" صبور بودند . مرگ فرزند سخت ترین و غم انگیزترین اتفاق دنیا است. من فکر می کنم آنها مطمئن بودند که او خودش دلش می خواست از این دنیا برود و به آرامش ابدی برسد."

امی که سالها با مشکل اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد به پدر و مادرش گفته بود که دلش می خواهد بعد از مرگش سوزانده شود تا خاکستر او به خاکستر مادر بزرگ محبوبش بپیوندد و از نظر خاخام هلنر نیز انجام وصیت امی و سوزاندن جسد او ، کار درستی بود.

او به روزنامه لندن ایوینینگ استاندارد گفت:" در جنبشهای آزادیخواهانه دنیای امروز ، سوزاندن جسد کاملا" پذیرفته شده است. از آنجا که مادر بزرگ امی نیز سوزانده شده بود آنها دلشان می خواست خاکستر هر دوی آنها را باهم داشته باشند."

میچ و جنیس به همراه پسرشان الکس و یکی از دوستان نزدیکشان با نام تایلر جیم به خانه امی واقع در میدان کمدن لندن شمالی رفتند تا یکی از سنتهای یهودی با نام "شیوا" را اجرا کنند. طبق این سنت خانواده عزادار باید یک هفته برای متوفی خود سوگواری کنند.

منبع: پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
خواننده جنجالی ترک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم اسلامگرایان از حاجی شدن خواننده جنجالی مصری



خشم اسلامگرایان از حاجی شدن خواننده جنجالی مصری

 

سفر حج رفتن یک خواننده مصری، موجب خشم و اعتراض اسلامگرایان عرب شد.به گزارش تابناک اجتماعی ، «تامر حسنی»، خواننده جوان و سرشناس مصری است که امسال به حج مشرف شده و این سفر خود را با پوشش تبلیغاتی گسترده‌ای انجام داده است.

 

این سفر وی و نیز پوشش خبری آن در برخی رسانه‌های عربی، موجب خشم و اعتراض اسلامگرایان عرب و رسانه‌های وابسته به آنها شد، چراکه تصاویر حج وی ـ که یک خواننده جنجالی است ـ به صورت گسترده در فضای مجازی جهان عرب منتشر شده است.

دلیل اعتراض به سفر حج تامر حسن، سابقه نامناسب این خواننده مصری است که در دو سال گذشته، دو بار به زندان افتاده و این زندانی شدن وی، یک بار به دلیل مستی ناشی از شرابخواری و بار دیگر به دلیل فریب یک دختر جوان بوده است.

معترضان به تامر حسینی می‌گویند، سفر حج وی، تنها جنبه تبلیغاتی داشته تا بتواند جایگاه و وجهه خود را بازیابی کند.