فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جزئیات پرونده شکایت 13 بازیگر زن از سلحشور



اخبار,اخبار فرهنگی ,فرج الله سلحشور

 

اخبار فرهنگی - جزئیات پرونده شکایت 13 بازیگر زن از سلحشور

وکیل فرج الله سلحشور آخرین وضعیت شکایت 13 بازیگر زن از موکلش را تشریح کرد. 

فرهاد شهبازوار در گفتگو با مهر، اظهار داشت: چندی قبل 13 بازیگر زن علیه موکلم شکایتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کردند که پرونده برای رسیدگی به شعبه 9 بازپرسی ارجاع شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه این شعبه مدتی بلاتصدی بود، پرونده هم اکنون به شعبه 12 بازپرسی ارجاع شده و منتظر فرایند قضایی هستیم.
 
این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: اظهارات مطرح شده از سوی موکلم به صورت کلی بوده و در آن از فردی نام برده نشده است. این اظهار نظر ناظر بر اشخاص حقیقی است نه حقوقی.
 
وی ادامه داد: به نظر بنده شکایت دارای اشکال است و الزامی ندارد که دو نفر به یک صورت فکر کنند.
 
مهرماه سال 90 سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.
 
این گفته ها زیاد به مذاق بازیگران زن سینمای ایران خوش نیامد و برخی مصاحبه ها و پاسخ ها به كارگردان سینمای ایران منتشر شد. در ادامه بازیگران منتقد دست به كار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا كرده اند.
اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
13 بازیگر زن زیبای کره ای در سریال های تاریخی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سلحشور به شکایت 13 بازیگر زن


فرج الله سلحشور معروف به کارگردان یوسف پیامبر (ص) که به عنوان یکی از کارگردانان ارزشی و انقلابی نام برده میشود. ماجرای بی عفت خواندن تعدای از بازیگران از سوی وی بازتاب های فراوان و گوناگونی در رسانه ها داشت و امروز نیز خبر شکایات سیزده تن از بازیگران زن از وی به خاطر موضوعی که ذکر شد، به یک خبر پر سر و صدا تبدیل شد.

تابناک: فرج الله سلحشور معروف به کارگردان یوسف پیامبر (ص) که به عنوان یکی از کارگردانان ارزشی و انقلابی نام برده میشود.

 ماجرای بی عفت خواندن تعدای از بازیگران از سوی وی بازتاب های فراوان و گوناگونی در رسانه ها داشت و امروز نیز خبر شکایات سیزده تن از بازیگران زن از وی به خاطر موضوعی که ذکر شد، به یک خبر پر سر و صدا تبدیل شد.


فرج الله سلحشور پیرامون طرح شکایت سیزده نفر از بازیگران زن سینما و نویسنده مشهدی اظهار داشت: این بحث دادگاه که امروز در سایت ها مطرح شد، موضوع جدیدی نیست و در حدود دوسال است که در دادگاه در حال پیگیری است و چون اکنون طرح دعوا شده، دوستان این موضوع را انتشار داده اند که البته ما مدارک و اسناد را نیز در دادگاه ارائه خواهیم کرد تا برای افکار عمومی شفاف سازی شود.

وی گفت: البته همانطور که در هر حرفه ایی انسان های خوب و بد نیز وجود دارد سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست، من بارها گفته ام در سینما عده ایی از زنان پاکدامن و نجیب با متانت و وقار به کار خودشان می پردازند و من منظورم آن قشر خاصی است که مروج بی بند و باری در سینما هستند.

کارگردان فیلم یوسف پیامبر (ص) در انتهای گفتگوی خود پیرامون شکایت فردی که خود را نویسنده یوسف پیامبر (ص) می دانست، گفت: این آقا چندی ادعا کرد که فیلمنامه حضرت یوسف از روی اثر ایشان کپی برداری شده است و بعد از گفتگو با من و اظهار پیشمانی از اظهار نظری که کرده بود قرار شد که یک نامه کتبی مبنی بر عذرخواهی از اینجانب بنویسد و در پرونده درج گردد که به علت فضای تبلیغاتی که علیه اینجانب در جامعه موجود است وکیل ایشان ممانعت از این امر کردند