فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین مجوزهای کنسرت صادر شدند



اخبار ,اخبار فرهنگی ,کنسرت

 

اخبار فرهنگی - جدیدترین مجوزهای کنسرت صادر شدند

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اجرای صحنه‌ای چند گروه موسیقی در تهران را صادرکرد.

مجوز اجرای صحنه‌ای برای محمد علیزاده، در روز 18دی ماه ساعت 18 و 21:30 هرشب دو اجرا، در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، با اجرای 17 قطعه و قطعاتی چون «نه قحطی گل که نبود»، «دل بی تو غم زده»، «زیر حرفام می‌زنم» و...صادر شد.

گروه موسیقی «آوای عندلیب» به سرپرستی شاهو عندلیبی، برای 23 دی ماه ساعت 21:30 هرشب یک اجرا در محل تالاروحدت با اجرای قطعاتی چون «بهاره»، «عاشقان»، «چوار باغی» و...مجوز گرفت.

گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور در روزهای 15 و 16 بهمن‌ماه ساعت 20 هرشب یک اجرا درتالار رودکی با اجرای قطعاتی چون «هاد دیرمیا ساز سحری»، «دی بلال»، «ای گلمی» و «شیرین شیرین» مجوز گرفت.

بر اساس این گزارش، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «هیاهو» به سرپرستی محمدرضا سلیمیان و خوانندگی فرهاد خزری، درروزهای 17و 18 دی ماه ،ساعت 19:30 هر شب یک اجرا در محل مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و گروه موسیقی «مضراب» به سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی در روزهای 26 تا 28 دی ماه ساعت21:30 هرشب یک اجرا در تالار وحدت صادر شد.

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مجوزهای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مجوزهای سینمایی که صادر شد


شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 8 عنوان فیلم خارجی موافقت کرد.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه 15شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه 8 عنوان فیلم خارجی، 2 عنوان فیلم هنر وتجربه ، یک عنوان فیلم مستند موافقت کرد.

موافقت با ساخت 3 فیلم در شبکه نمایش خانگی

شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت 3 فیلمنامه موافقت کرد.

بر اساس جلسه 15 شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم‌نامه‌های "پارمیدا " به تهیه کنندگی میثم معراجی و به‌ کارگردانی آرش سنجابی ، " نورا " به تهیه کنندگی امیر سید زاده و به کارگردانی وحید پرشاد، " تصمیم" به تهیه کنندگی مسعود دلیری و به کارگردانی محمدعزیزی، موافقت به عمل آمد.

همچنین در این جلسه با ساخت یک عنوان فیلم داستانی کوتاه و یک عنوان مجموعه مستند نیز موافقت به عمل آمد.

صدور مجوز نمایش برای 2 فیلم

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

در جلسه 16شهریور که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد،مجوز نمایش 2 فیلم : " متولد 65" به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور و به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی مشترک مجید توکلی و جمیله دارالشفایی با موضوع بی‌اخلاقی و تبعات آن (حادثه‌ای اجتماعی) و "دلتا ایکس" به تهیه کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی با موضوع سوءظن ( ملودرام اجتماعی) صادر شد.

موافقت شورای ساخت با 4 فیلم نامه

شورای صدور پروانه ساخت با 4 فیلمنامه در جلسه 11شهریور موافقت کرد.

فیلم‌نامه‌های " مرگ برکه" به تهیه کنندگی رویا شریف و به کارگردانی علی کلانتری و نویسندگی مشترک علی رستگار،علی کلانتری و امیر مهران با موضوع مرگ و زندگی ( حادثه‌ای) ، "گروه آلما" به تهیه‌کنندگی محمد رضا محمدی و کارگردانی و نویسندگی عباس مرادیان با موضوع زبان موسیقی( ملودرام خانوادگی) ، "پنجاه کیلو آلبالو" به تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی مشترک فرهاد توحیدی و مانی حقیقی با موضوع انگاره عشق و مهاجرت نزد جوانان (کمدی) و "شب به خیر تهران" به تهیه کنندگی حسن امجدی مقدم و به کارگردانی و نویسندگی پیام زین العابدینی با موضوع زندگی و امید ( مستند داستانی اپیزودیک) موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.