فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (16)


کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

صبح بخیر - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

وقتی در سال 2014 فیلم سینمایی "مانستر تراکس" (Monster Trucks) معرفی شد، خیلی ها انتظار فیلمی خانوادگی مثل فیلمی که در اولین تریلر بخش هایی از آن پخش شد، را نداشتند. کارگردان این فیلم، کریس وج، که به خاطر انیمیشن های بزرگی مانند "عصر یخبندان" (Ice Age)، "ربات ها" (Robots) و "حماسه" (Epic) معروف است، این بار به سمت ژانر اکشن زنده رفته، ولی مهارت هایش در کار انیمیشن را با خود آورده و این بار داستانی درباره دوستی باورنکردنی بین تریپ و کریچ را به تصویر می کشد. تریپ پسری دبیرستانی است که عاشق درست کردن ماشین های مانستر تراک از قطعات یدکی است و کریچ، موجودی زیرزمینی است که در یکی از ماشین های تریپ برای خودش خانه می سازد. بازیگرانی مانند جین لوی، هولت مک‌کالانی، توماس لنون، بری پپر، ایمی رایان، دنی گلاور، راب لو، فرانک ویلی و چندین و چند ماشین مانستر تراک در این فیلم مهیج که قرار است 13 ژانویه 2017 اکران شود، نقش آفرینی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)



فیلم اقتباسی راب برنت (نویسنده/کارگردان) از کتاب "مبانی بازبینی شده مراقبت" (The Revised Fundamentals of Caregiving)، اثری از جاناتان اویسون، پس از اکران در جشنواره ساندنس امسال، نتوانست علیرغم وجود دو بازیگر معروف در نقش های اصلی، نظر منتقدین را جلب کند. پل راد در این فیلم نقش نویسنده ای را بازی می کند که حالا دیگر نویسندگی نمی کند و در عوض از پسر 18 ساله ای (با بازی کریگ رابرتز) که به دیستروفی ماهیچه ای مبتلا است مراقبت می کند. این دو در مسیر سفری ناگهانی، با یک دانشجو (با بازی سلنا گومز) و یک زن باردار (با بازی مگان فرگوسن) برخورد می کنند. فیلم سینمایی "مبانی مراقبت" (The Fundamentals of Caring) از روز 24 ژوئن 2016 در شبکه نتفلیکس موجود خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)



در فیلم "غارتگران" (Marauders) بروس ویلیس دوباره با استیون سی. میلر، کارگردان فیلم "استخراج" (Extraction)، همکاری می کند تا نقش مالک بانکی را بازی کند که مشکوک به سرقت از بانک های خودش است. کریستوفر ملونی، دیو بائوتیستا و آدریان گرنیر در نقش گروهی از مأمورین اف بی آی ظاهر شده اند که با تجسس در مورد این سرقت های مرگبار، توطئه ای بزرگتر را کشف می کنند. اگر می خواهید ببینید که این فیلم اکشن از اولین همکاری بروس ویلیس و استیون میلر بهتر بوده یا خیر، باید تا اول جولای 2016 منتظر باشید تا این فیلم به روی پرده سینماها بیاید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)



ورنر هرزوگ (کارگردان) در آخرین مستند خود، روش های منحصر بفرد و دیدگاه ویژه ای را به کار می بندد تا به کاوش در مورد اینترنت بپردازد. او از نحوه تولد اینترنت شروع کرده و با آینده مشکوک آن فیلمش را ادامه می دهد و اثر اینترنت بر روی زندگی ما را در 10 فصل بررسی می کند. مستند "بنگر و ببین: خیالات واهی دنیای متصل" (Lo and Behold: Reveries of the Connected World) روز 19 اوت 2016 روی آیتونز، آمازون ویدئو و سینماها موجود می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    بخش های عظیمی از فیلم سینمایی "روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان" (Rogue One: A Star Wars Story) در حال فیلمبرداری مجدد است که می تواند خبری خوب یا حتی خبری بد باشد. باید منتظر نتیجه بود. (منبع: Page Six و Heat Vision)

•    بری لارسون در حال مذاکره برای بدست آوردن نقش کاپیتان مارول است. (منبع: Variety)

•    طبق آنچه در وبسایت Birth.Movies.Death نوشته شده، تام هیدلستون در حال مذاکره برای بازی در نقش جیمز باند است، ولی تهیه‌کنندگان اخیراً با جیمی بل هم دیداری داشته اند. علاوه بر آن، سوزان بیر که کارگردان سریال "مدیر شب" (The Night Manager) با بازی هیدلستون هم هست، گویا در لیست کارگردانان موردنظر برای ساخت بیست و پنجمین فیلم باند است.

•    پل توماس اندرسون و دنیل دی-لوئیس ممکن است برای فیلمی که در دنیای فشن نیویورک در دهه پنجاه رخ می دهد، با هم همکاری کنند. (منبع: Variety)

•    ایمی شومر قرار است در فیلم کمدی "کی اونو دعوت کرد؟" (Who Invited Her?) نقش بهترین دوست آقایی را بازی کند که مهمانی مجردی آخر هفته اش را خراب می کند. (منبع: THR)

•    جیک جیلنهال در فیلمی اقتباسی از بازی ویدئویی Tom Clancy’s The Division محصولی از Ubisoft بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

•    تی. جی. میلر به تای شرایدن، اولیویا کوک، سایمون پگ، بن مندلسون و مارک رایلنس پیوسته تا در فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان "بازیکن یک آماده" (Ready Player One) نوشته ارنست کلاین بازی کند. (منبع: Heat Vision)

•    کوئین لطیفه، جیدا پینکت اسمیت و رجینا هال قرار است در فیلم "سفر دخترانه" (Girl Trip) به کارگردانی مالکوم دی. لی نقش آفرینی کنند. (منبع: Deadline)

•    "در ارتفاعات" (In the Heights) برنده جایزه تونی 2008 برای بهترین موزیکال، ساخته لین-مانوئل میراندا در مراحل آماده سازی برای ساخت یک فیلم اقتباسی در کمپانی واین استاین است. (منبع: THR)

•    مایکل گراندیج فیلمی بازسازی شده از فیلم "مردها و عروسک ها" (Guys and Dolls) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

•    بیل اسکارسگارد نقش پنی‌وایز دلقک را در فیلمی اقتباسی به کارگردانی اندی موچیتی از کتاب "آن" (It) نوشته استیون کینگ، بازی می کند. (منبع: Heat Vision)

•    ریک فاموییوا قرار است سکان کارگردانی فیلم سینمایی "فلش" (The Flash) با بازی ازرا میلر را بدست بگیرد و جایگزین سث گراهام-اسمیت شود. (منبع: EW)

•    استفانو سولیما، گزینه مطلوب کارگردانی فیلم "سولدادو" (Soldado)، دنباله فیلم "سیکاریو" (Sicario) است. داستان این دنباله متمرکز بر کاراکتر بنیسیو دل تورو است و امیلی بلانت در این دنباله بازی نخواهد کرد. (منبع: Deadline)

•    ملیسا مک‌کارثی در فیلم اقتباسی "خاطرات یک دختر نوجوان" (The Diary of a Teenage Girl) به کارگردانی ماریل هلر از خاطرات لی ایزرائل با عنوان "می تونی منو ببخشی؟" (Can You Ever Forgive Me?) نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: THR)

•    دواین جانسون نقش دکتر سویج را در فیلم اقتباسی شین بلک (کارگردان/نویسنده) از سری کتاب های کلاسیک کمیک بازی خواهد کرد.

•    جف بریجز به تیم بزرگ بازیگران فیلم "کینگزمن: محفل طلایی" (Kingsman: The Golden Circle) پیوست.


ویدیو مرتبط :
جدیدترین تیزر فیلم سینمایی تگزاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)


کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلر ها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.