فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین عكس و خبرها از قلب یخی/ بازغی، یاری و رستمی به جمع بازیگران اضافه شدند



قلب یخی,سری جدید قلب یخی,مجموعه قلب یخی

 

كافه سینما- به گزارش كافه سینما به نقل از روابط عمومی قلب یخی پژمان بازغی ، حسین یاری و امیرحسین رستمی جلوی دوربین قلب یخی رفتند.

 

مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری سری جدید این مجموعه است فصل سوم سریال نمایش خانگی قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم از 24 خرداد ماه در تهران کلید خورد و تا کنون 15 جلسه فیلمبرداری را پشت سر گذاشته اند.

 

هدیه تهرانی ، مهران مدیری و رضا عطاران پیش از این جلوی دوربین این سریال رفته اند.... / كافه سینما


ویدیو مرتبط :
قلب یخی - مازیار فلاحی - کلیپ طناز طباطبایی و حسین یاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/ «رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/

«رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست

خبرگزاری فارس: «رضا عطاران» به گروه بازیگران سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی پیوست.

 پیش‌تولید سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم مدتی است آغاز شده و تعدادی از بازیگران مطرح سینما در گروه بازیگران سری جدید حضور دارند و به تازگی «رضا عطاران» نیز به گروه بازیگران مجموعه پیوسته‌اند.

تاکنون حضور هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا کیانیان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، حسین یاری و رضا عطاران قطعی شده است. به گروه بازیگران یک بازیگر مرد و چند بازیگر زن دیگر اضافه خواهد شد

سری جدید مجموعه «قلب یخی» توسط پیمان عباسی نوشته شده است و کارگردانی سری سوم این مجموعه به سامان مقدم سپرده شده است. ظرف ده روز آینده مجموعه در تهران جلوی دوربین می‌رود و تمام صحنه‌های آن در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

اکثر بازیگرانی که قرار است جلوی دوربین مقدم بروند پیش از این در مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی وی تجربه کار با کارگردان را داشته‌‌اند.