فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین خبرها از ساخت فیلم «پایتخت» / طرح آماده است



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,پایتخت5

تهیه کننده مجموعه های «پایتخت» با اشاره به مذاکرات برای ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» بیان کرد که عوامل فیلم همان افرادی هستند که در ساخت چند سری سریال حضور داشتند.

 الهام غفوری تهیه کننده مجموعه های «پایتخت» با اشاره به ساخت نسخه سینمایی این اثر به کارگردانی سیروس مقدم گفت: صحبت های اولیه با مدیران سازمان صداوسیما انجام شده است تا بتوانیم نسخه سینمایی «پایتخت» را بسازیم.

وی با اشاره به جلساتی که با مدیران داشته اند، ادامه داد: فکر می کنم نظر مدیران سازمان برای ساخت نسخه سینمایی مثبت است و خود ما هم می خواهیم این اتفاق در سال ۹۵ رخ دهد.

این تهیه کننده با اشاره به قصه سینمایی «پایتخت» عنوان کرد: ساخت فیلم سینمایی «پایتخت» به این بستگی دارد که بتوان قصه خوبی آماده کرد البته طرحی آماده شده است با این حال باید منتظر بمانیم تعطیلات به پایان برسد و ببینیم کار را چگونه می توان پیش برد.

غفوری در پایان اعلام کرد که تیم سازنده مجموعه های «پایتخت» تیم تولید فیلم سینمایی آن را هم تشکیل می دهند.

تاکنون چهار فصل از مجموعه «پایتخت» در شبکه یک ساخته شده است و پیش از این هم قرار بود سیروس مقدم سری پنجم این سریال را بسازد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
جدیدترین خبرها از محموله کشتی ایرانی برای یمن + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین خبرها از فیلم جدید اصغر فرهادی



اخبار,اخبار فرهنگی,اصغر فرهادی

با پایان مهلت ارسال ویدیو توسط متقاضیان برای بازی در تازه ترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی، بررسی ویدیوهای ارسالی به زودی آغاز می شود.

اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران طی فراخوانی اعلام کرده بود که علاقه‌مندان به بازی در فیلم «برسد به دست آهو» می توانند با تهیه ویدیوهایی و قرار دادن آنها در فضای تلگرام، خود را معرفی و برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کنند.

به دنبال انتشار این فراخوان علاقه‌مندان برای بازی در فیلم جدید فرهادی، از خود فیلم هایی تهیه کردند و با توجه به تاریخ تعیین شده تا پایان روز یکشنبه ۵ مهرماه، مجموع ویدیوها از سوی متقاضیان ارسال شد.

بر اساس این گزارش تمام ویدیوهاى ارسال شده تا چند روز آینده مورد بررسى قرار خواهند گرفت و ویدیوهاى متقاضیان در این فراخوان تنها جهت انتخاب بازیگر مورد بازبینى قرار خواهد گرفت و هیچ استفاده دیگرى نخواهند داشت.

کاوه سجاد حسینی کارگردان سینما که در فیلم «برسد به دست آهو» به عنوان دستیار کارگردان با اصغر فرهادی همکاری می کند، با انتشار ویدیویی اعلام کرده که ۱۰ هزار ویدیو دریافت شده است.

ثمین مهاجرانى روابط عمومى فیلم «برسد به دست آهو» نیز به برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر استفاده از ویدیوهای ارسال شده پاسخ داده و در متنی کوتاه چنین آوره است: در پى انتشار برخی شایعات و اخبار ضد و نقیض مبنی بر چگونگی استفاده از ویدیوهاى ارسال شده و همچنین تركیب بازیگران در تازه ترین فیلم اصغر فرهادی، به اطلاع می رسانیم که هیچ یک از شنیده های مطرح شده صحت ندارد و تنها اخبارى مورد تأیید است كه از طریق روابط عمومى این پروژه ارسال مى شود.

اخبار فرهنگی - مهر