فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین تصاویر منتشر شده از جنیفر لوپز



اخبار فرهنگی - جدیدترین تصاویر منتشر شده از جنیفر لوپز

جنیفر لوپز " در آستانه 45 سالگی همچنان خوش اندام ، جذاب و خوش پوش است. او این روزها به شدت سرگرم پروژه " امریکن آیدل " است و به عنوان یکی از 3 داور در این برنامه که به استعداد یابی در زمینه خوانندگی در میان جوانان امریکایی می پردازند حضور دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جنیفر لوپز

 

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز :"جنیفر لوپز" در حالی شکار عکاسان شد که به همراه معشوق 27 ساله اش برای صرف شام به یک رستوران ایتالیایی می رفت. در این ضیافت عاشقانه بچه های جنیفر حضور نداشتند و این خواننده هالیوودی بد از خروج از استودیوی محل کارش مستقیم به رستوران رفت. او سابقا در خصوص انتخاب لباس هایش گفته بود : من مادر دو فرزند هستم و 44 سال سن دارم.

 

در کنار این یک هنرمند و چهره ای مشهور نیز می باشم که صاحب سبک و استایل مخصوص هستم بنابراین سعی میکنم هنگامی که در زندگی شخصی ام هستم همانند یک زن 44 ساله لباس بپوشم و در مواقعی که در مراسم رسمی هستم مثل یک ستاره تمام عیار باشم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جنیفر لوپز

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مرد زندگی جنیفر لوپز +تصاویر



 اخبار فرهنگی -  جدیدترین مرد زندگی جنیفر لوپز +تصاویر

  هنوز چند هفته ای از شایعه رابطه جنیفر لوپز با " ماکسیم چمورکوفسکی " رقصنده گروهش نمیگذرد که فرد جدیدی در زندگی جنیفر لوپز پیدا شد. " جنیفر لوپز " 45 ساله شب گذشته شام را در کنار یکی از رقصنده های معروف هالیوودی در یک رستوران دنج وخلوت هالیوود خورد. این فرد  " جی آر تیلور " نام دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود


یک منبع نزدیک به " جنیفر لوپز " اعلام کرد این دو نفر با هم دوست هستند و مدت زمان زیادی است که با هم آشنا شده اند. این تنها یک شام معمولی و دوستانه بوده نه چیز دیگر. " جنیفر لوپز " در حالی که تمام مدت لبخند بر لب داشت از رستوران خارج شد و دوست جدیدش با اتومبیل خود او را تا خانه همراهی کرد. " تیلور " کارهای مشترک زیادی با " جنیفر لوپز " داشته است . او همچنین یکی از رقصنده های گروه ریحانا ، ماریا کری و بیانسه نیز می باشد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود

 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود

اخبار فرهنگی - پرداد