فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون پخش می‌شود؟!



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

مجری طرح «جدایی نادر از سیمین» درباره‌ی نمایش این فیلم در تلویزیون گفت: مالك فیلم بانك «پاسارگاد» است كه این فیلم را تاكنون به تلویزیون نفروخته است.

نگار اسكندرفر در پی طرح نمایش این فیلم در ایام نوروز از یكی از شبكه‌های سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، گفت: از آنجا كه مسؤولیت مالی این فیلم بر عهده من است اگر قرار باشد فیلم به تلویزیون فروخته شود حتما من در جریان قرار می‌گیرم، اما فعلا چنین چیزی نبوده است.

وی با اشاره به اینكه بانك پاسارگاد مالك فیلم «جدایی نادر از سیمین» است، افزود: مالك فیلم باید با این تصمیم موافقت كند اما فعلا ما در جریان چنین چیزی نیستیم.

بر اساس این گزارش، پیگیری‌های خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا درخصوص پخش فیلم «جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون، حاكی از این است كه این فیلم تاكنون توسط اداره كل تامین برنامه صداوسیما نیز خریداری نشده و هر گونه مذاكره‌ای در خصوص خرید و پخش این فیلم از تلویزیون به بازگشت اصغر فرهادی ـ تهیه‌كننده و كارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» ـ به ایران منوط شده است.

ضمن اینكه اداره كل تامین برنامه خارجی سیما، فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در صورت دریافت مجوز از معاونت سیما، خریداری خواهد كرد.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
در جدایی نادر از سیمین نقش برادر سیمین رو داشته (طنز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو جمله تبلیغاتی "جدایی نادر از سیمین" در پخش بین‌المللی



دو جمله تبلیغاتی "جدایی نادر از سیمین" در پخش بین‌المللی

کافه سینما- فیلم جدایی نادر از سیمین، صاحب نفوذ و پخش بین‌المللی شده که تا به حال در سینمای ایران بی‌سابقه بوده است. این‌ها و جمله تبلیغاتی فیلم است که پخش کنندگان جهانی برای معرفی این محصول انتخاب کرده‌اند:

1- حقیقت زشت، دروغ‌های شیرین.

2- دروغ‌هایی که شاید ما رها به حقیقت برسانند./

کافه سینما

  جدایی نادر از سیمین,فیلم جدایی نادر از سیمین