فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس



جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس

جانی دپ که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش و همچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد.

جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

این بازیگر مطرح سینمای امریکا که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، روز سه شنبه این هفته به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش وهمچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد تا برای مدتی از هیاهوی دنیای سینما دور باشد.
جانی دپ پنجاه ساله،سال گذشته پس از جدایی ازهمسرش قبلی اش به نام ونسا پارادایز که چهارده سال درکنارهم زندگی کرده بودند، چندی پیش با امبر هیرد آشنا شد و زندگی تازه ای را با این بازیگر بیست و هفت ساله آغاز کرد.
منبع:seemorgh.com

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
جانی دپ همراه نمک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ شجریان به همراه همسر و فرزندش



اخبار فرهنگی - عکس/ شجریان به همراه همسر و فرزندش

صفحه رسمی محمدرضا شجریان در فیس‌بوک تصویری از وی به همراه همسر دوم و کوچک‌ترین فرزندش منتشر کرده است.

 صفحه رسمی محمدرضا شجریان در فیس‌بوک تصویری از وی به همراه همسر دوم و کوچک‌ترین فرزندش منتشر کرده است.

به گزارش پیام نو، در این تصویر محمدرضا شجریان به همراه کتایون خوانساری و رایان شجریان دیده می‌شود. این تصویر در سفارت فرانسه و در حاشیه مراسم اعطای نشان شوالیه فرانسه به شجریان برداشته شده است.

شجریان نخستین بار با فرخنده گل‌افشان ازدواج کرد و صاحب ۴ فرزند با نام‌های راحله، افسانه، مژگان و همایون شد. وی برای دومین بار در سال ۱۳۷۳ با کتایون خوانساری ازدواج کرد و رایان تنها فرزند این ازدواج در سال ۱۳۷۶ متولد شد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمدرضا شجریان

 اخبار فرهنگی - پیام نو