فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«جاستین بیبر» مجری مراسم امی تی وی امسال خواهد بود



 

«جاستین بیبر» مجری مراسم امی تی وی امسال خواهد بود

 

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از اسکای نیوز، این خواننده ۱۷ ساله که با حضور موفق خود به عنوان مجری آنلاین در مراسم سال گذشته در شهر مادرید اسپانیا ، مسئولان برگزاری این مراسم را تحت تاثیر قرار داد ، به احتمال زیاد بعنوان مجری اصلی انتخاب خواهد شد. مراسم امسال جوایز ام تی وی در بلافست ، واقع در ایرلند شمالی برگزار می شود "

 

یک منبع خبری به روزنامه سان گفت : " جاستین آنقدر موفق و تاثیرگذار بود که به احتمال زیاد ، مسئولان مراسم ام تی وی امسال او را بعنوان مجری اصلی مراسم انتخاب می کنند."

"اسنوب داگ ، کتی پری و مایلی سایرس از جمله گزینه های مورد نظر مسئولان ، برای اجرای این مراسم بودند اما در حال حاضر همه چیز به نفع جاستین بیبر است و به احتمال زیاد او انتخاب خواهد شد."

اگر جاستین به عنوان مجری مراسم امسال ام تی وی انتخاب شود ، جوانترین مجری این مراسم خواهد بود و مسئولان برگزاری مراسم معتقدند که حضور او باعث می شود که میلیونها نفر از طرفدارانش این مراسم را ببینند اما نگرانی مسئولان از این بابت است که اگر او بعنوان برنده جوایز نیز انتخاب شود ، ممکن است کارها پیچیده شود و خللی در اجرای مراسم ایجاد شود.

این منبع خبری افزود: " آنها مطمئن هستند که با حضور جاستین ، میلیونها نفر از طرفداران او بیننده این مراسم خواهند بود."

"تنها مشکل موجود این است که او به احتمال زیاد برنده چند جایزه ام تی وی خواهد بود و این موضوع ممکن است باعث شود که جاستین نتواند به عنوان مجری برنامه به وظایف خود به خوبی عمل کند."

مترجم: فرشته مشاور.... /پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
جاستین بیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی‌ گاگا مجری مراسم جایزه امی 2015


لیدی گاگا، خواننده ۲۹ ساله آمریکایی، امسال اجرای مراسم اهدای جوایز امی را بر عهده خواهد داشت.

 
 
 
 
 صبح بخیر: لیدی گاگا، خواننده ۲۹ ساله آمریکایی، امسال اجرای مراسم اهدای جوایز امی را بر عهده خواهد داشت.

این مراسم روز ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود. جایزه امی بعد از جایزه اسکار از مهم‌ترین رویدادهای سالانه فرهنگی در آمریکا به شمار می‌رود.

 این جایزه برای تولیدات تلویزیونی در نظر گرفته شده و عموما آن را معادل جایزه اسکار برای تلویزیون می‌دانند.