فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جاستین بیبر بازیکن هاکی می شود؟



جاستین بیبر , اخبار فرهنگی , بازیکن هاکی

جاستین بیبر با نشان دادن مهارت و سرسختی خود ، مسئولان یک تیم هاکی را تحت تاثیر قرار داد و از آنها یک پیشنهاد همکاری دریافت کرد.

مسئولان یکی از تیمهای لیگ ملی هاکی تحت تاثیر مهارت و سرسختی این خواننده مشهور نوجوان در این رشته ورزشی قرار گرفتند و به او پیشنهاد کردند که در فصل آینده رقابتهای هاکی که در سال ۲۰۱۳ برگزار می شود با آنها همکاری کند.

سرمربی این تیم گفت:"خیلی به ندرت کسی را می بینیم که مهارت و سرسختی را بطور باهم و همزمان داشته باشد."

"من ویدئوهای اسکی کردن جاستین را بطور آنلاین دیده ام و فکر می کنم او می تواند با ما همکاری کند."

جاستین بیبر , اخبار فرهنگی , بازیکن هاکی

در هیمن حال ، مدیر این تیم هم به ای نیوز گفت که با مدیر برنامه های جاستین تماس گرفته و امیدوار است که او به پیشنهاد همکاری آنها توجه کند.

جاستین اخیرا" فاش کرد که دلش نمی خواهد فقط یک هنرمند مشهور و جذاب باشد و مسلما" فعالیت در این ورزش می تواند تغییر در هویت اجتماعی او ایجاد کند.

این خواننده ۱۸ ساله گفت:"من احساس می کنم دوست ندارم که فقط یک نوجوان مشهور جذاب باشم .فکر کردن به اینکه مردم درباره من چه فکری می کنند یا چه فکری خواهند کرد ، من را آزار می دهد ، فقط دلم می خواهد به مردم ثابت کنم که اشتباه می کنند."
مترجم: فرشته مشاور
منبع:آفتاب


ویدیو مرتبط :
جاستین بیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر


 
 
 
 
 
عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر
  پرتال سوال: