فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تیپ و قیافه جدید ریحانا سوژه رسانه ها +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از هالیوود لایف: "ریحانا" خواننده 25 ساله هالیوودی از شهرت و محبوبیت فراوانی در سطح جهان برخوردار است. او یکی از صاحبان سبک در زمینه مد و زیبایی به شمار میرود. این ستاره هالیوودی در حالی سوژه عکاسان شد که با قیافه و تیپ جدیدش به استودیویی در نیویورک می رفت. ریحانا یک کاپشن آبی تیره به تن داشت و رنگ موهایش را نیز با رنگ کاپشنش ست کرده بود. او آرایش ملایمی داشت و کمی خسته به نظر میرسید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, قیافه جدید ریحانا

 

ترانه های این ستاره هالیوودی 25 ساله همیشه در صدر پر فروش ترین های هالیوود قرار دارد و ریحانا در این زمینه رکورد دار محسوب میشود.   اخیرا ترانه مشترک او و "امی نم" در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفت و او موفق شد برای سیزدهمین بار عنوان پر فروش ترین ترانه را از آن خود کند. در این زمینه ریحانا بعد از مایکل جکسون و قبل از کتی پری و مدونا قرار دارد. وی در 7 کشور مختلف 7 بار عنوان پرفروش ترین ترانه را از آن خود کرد که در این رکورد نیز تنها "گروه بیتلز" و "الویس پریسلی" با او رقابت دارند.

  

اخبار,اخبار فرهنگی, قیافه جدید ریحانا

 

 اخبار فرهنگی -  پرداد


ویدیو مرتبط :
حقیقی: كروش عاشق تیپ و قیافه م نیست !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالکوبی جدید " ریحانا " سوژه داغ رسانه ها +تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - خالکوبی جدید " ریحانا " سوژه داغ رسانه ها +تصاویر

ریحانا " خواننده معروف هالیوودی به انجام خالکوبی های متعدد شهرت دارد. او تا کنون حدود 20 خالکوبی متعدد در نقاط مختلف بدنش دارد.

  این خواننده 25 ساله محبوب در جدیدترین اقدام ، هنگام بازدید از یک مرکز خالکوبی معروف در شهر نیویورک یک خالکوبی جدید انجام داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین عکس های ریحانا

 

گفته میشود از نیمه شب تا ساعت 5 صبح دراین مرکز ماند، او یک صلیب بزرگ تزئین شده در قسمت داخلی ساعد دستش خالکوبی کرد. ریحانا در مصاحبه ای گفته است خالکوبی برای من بسیار جذاب است ، مطالعات زیادی در این زمینه داشته ام ، این یک فرهنگ غنی در میان بومیان امریکایی است. این خواننده جوان چند ساعت بعد از خالکوبی برای دیدن یک مسابقه بسکتبال راهی سالن شد. او هواداران بسیاری دارد و در پایان این مسابقه ورزشی به احساسات هوادارانش پاسخ داد. تصویری از ریحانا در حالیکه یک دختر نوجوان را در آغوش دارد به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین عکس های ریحانا

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین عکس های ریحانا

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین عکس های ریحانا

 

اخبار فرهنگی هنری - پرداد