فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تیلور سویفت و سلفی هایش



تیلور سویفت، بازیگر، ترانه سرا و خواننده مشهور آمریکایی می‌باشد که جذابیت صورت ژورنالیستی وی، سبب معروفیت بسیاری برای این هنرپیشه بیست و پنج ساله شده است.

تیلور سویفت، بازیگر، ترانه سرا و خواننده مشهور آمریکایی می‌باشد که جذابیت صورت ژورنالیستی وی، سبب معروفیت بسیاری برای این هنرپیشه بیست و پنج ساله شده است. همانند بسیاری از سلبریتی های روزگار دیجیتالی ما، سلفی‌های خانم سویفت که همواره با فیگورها و استایل های مختلفی نیز همراه است، یکی از بخش‌های اصلی کارهای روزمره ایشان را تشکیل می‌دهد.

فقط شکیرا، کیم کارداشیان، انجلینا جولی و حتی باراک اوباما نیستند که دنیای سلفی‌های آنان، مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، بلکه تیلور سویفت نیز که سلفی گرفتن‌هایش، بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ایشان را تشکیل می‌دهد، باید به این جمع اضافه کرد. این هنرپیشه و خواننده بیست و پنج ساله آمریکایی، یکی از پر سلفی‌ترین سلبریتی های امروز آمریکا و جهان است. روزی نیست که صفحه اینستاگرام خانم سویفت، مملو از سلفی‌های مختلف او که معمولاً با فیگورها و استایل های مختلف نیز همراه می‌شود، نشود. سلفی‌های تیلور سویفت، می‌تواند همانند کتاب سلفی‌های کیم کارداشیان، یک مجموعه بزرگ شود، چرا که وی در هر مراسم و میهمانی و جمع خصوصی و حتی در حضور مخاطبانش، سلفی تکی و دست جمعی می‌گیرد و سریع در اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. 

تیلور سویفت و سلفی هایش

صفحه شخصی تیلور سویفت در اینستاگرام، بیش از 38 میلیون فالوور دارد که تنها با 609 پست خانم سویفت در چند سال اخیر، ایجاد شده است. مخاطب بسیار بالای سویفت در اینستاگرام، سبب شده است تا صفحه وی، در فهرست پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام جای گیرد و تقریب 15 درصد از مخاطبان 300 میلیونی اینستاگرام، مخاطب تیلور سویفت باشند. از ارزش صفحه سویفت همین بس که اگر ایشان قصد فروش این صفحه با این تعداد مخاطب را داشته باشد، می‌تواند چند میلیون دلار درآمد کسب کند. (باور کنید!).

تیلور سویفت، عادت دارد که با فیگورهای مختلفی، سلفی بگیرد و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. موج جهانی سلفی بازی، بخشی از زندگی روزمره خانم سویفت شده است و به همین دلیل، ایشان را باید یکی از مشهورترین طرفداران جنبش اجتماعی سلفی بازان جهان، قلمداد کرد. جنبشی که می‌کوشد، تا سرزمین دیجیتال را تبدیل به صحنه ثبت تصاویر گوناگون شهروندان دهکده جهانی کند. تیلور سویفت که چهره ژورنالیستی و آرتیستی جذابی دارد، به جنبش سلفی‌های بدون آرایش (no makeup selfie) نیز ملحق شد و از این حرکت حمایت کرد. البته همانند سایر سلفی‌های ایشان، این سلفی نیز در رسانه هابا تحلیل‌های مختلفی همراه شد.

سلفی بدون آرایش تیلور سویفت، همراه شد با سلفی وی با گربه محبوبش که یادآور کارتون گربه‌های اشرافی است! 

تیلور سویفت و سلفی هایش

 (سلفی بدون آرایش تیلور سویفت با یک گربه خواب آلود پشمالو!)


جنبش سلفی‌های بدون آرایش که در سال 2014 میلادی به پا شد، میلیون‌ها مخاطب در سراسر جهان کسب کرد و هزاران سلبریتی، با انتشار سلفی‌های بدون آرایش خود در فضای شبکه‌های اجتماعی، همانند جنبش چالش آب یخ، خواستار انتقال پیامی به جهانیان شدند و توانستند میلیون‌ها دلار برای سازمان‌های خیریه، کمک مالی جمع آوری کند و پایه گذارش، مرکز سرطان در انگلیس بود. کاربران از طریق هشتگ #nomakeupselfies for #cancerawareness به انتشار میلیون‌ها سلفی در حمایت از مقابله با سرطان پرداختند.

جنبش سلفی‌های بدون آرایش، با استقبال سازمان‌های بین المللی نیز مواجه شد.  

تیلور سویفت و سلفی هایش

 (حمایت شورای سرطان استرالیا از جنبش سلفی‌های بدون آرایش)


با ما همراه باشید به دنیای سلفی‌های پر فیگور خانم تیلور سویفت و ما بقی قضایا!

 تیلور سویفت و سلفی هایش

  (یک سلفی در شب با یک خنده رمانتیک اما بدون فیگور!)

  تیلور سویفت و سلفی هایش

 (سلفی تیلور سویفت با Sinead Murray که اخیراً صفحه او را فالو کرده است)

  تیلور سویفت و سلفی هایش

  (یک سلفی در 3 فریم با طرفداران!)
 

تیلور سویفت و سلفی هایش

 (سلفی خندان با یک طرفدار. خنده‌های خانم سویفت در سلفی‌هایش، جالب توجه است) 

 

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (سلفی‌ها با جمع طرفداران)
 

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (فیگورهای تیلور سویفت در سلفی با طرفداران)
 

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (سلفی‌های دست جمعی، یکی از برنامه‌های خانم سویفت است)
 

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (فریمی دیگر از سلفی‌های دست جمعی خانم سویفت)

 تیلور سویفت و سلفی هایش

  (سلفی تیلور با خانم fearne cotton، مجری مشهور تلویزیون در انگلستان)

  تیلور سویفت و سلفی هایش

  (در این سلفی، تیلور از عکس گرفتن با demi lovato، خواننده امریکایی تعجب کرده یا دمی متعجب شده؟)

 

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (دو سلفی با دو دوست مهربان)

     

تیلور سویفت و سلفی هایش

  (یک سلفی مشهور: تیلور سویفت و سلنا گومز)

 

 تیلور سویفت و سلفی هایش

  (سلفی تیلور سویفت با hailee steinfeld، خواننده و ترانه سرای 18 ساله آمریکایی)

 

گفتنی است، تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی می‌باشد که بیش از 160 میلیون دارایی بخاطر کارهای هنری و تبلیغاتی خود در یک دهه اخیر کسب کرده است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد.

او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد. تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از تیلور در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. او علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز ولنتاین (۲۰۱۰) و انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده است.

 اخبار فرهنگی -برترین ها


ویدیو مرتبط :
" تیلور سویفت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سویفت شب سال نو در میدان اصلی نیویورک هنرنمایی می کند !



تیلور سویفت,عکس تیلور سویفت

این خواننده مشهور قرار است دقیقا" قبل از تحویل سال نو میلادی در میدان تایمز شهر نیویورک برای میلیونها نفر از طرفدارانش هنرنمایی کند .

این خواننده مشهور قرار است دقیقا" قبل از تحویل سال نو میلادی در میدان تایمز شهر نیویورک برای میلیونها نفر از طرفدارانش هنرنمایی کند .

رایان سیکرست ، مجری برنامه امریکن آیدل که امسال مسئول برگزاری این جشن بزرگ سال نو است ، این موضوع را فاش کرد.

تیلور سویفت با اجرای برنامه در جشن سال نو امسال به جمع خواننده هایی می پیوندد که در سالهای قبل در این جشن هنرنمایی کرده اند . سال گذشته ، لیدی گاگا ، جاستین بیبر ، نیکی میناژ ، پیت بال در این جشن بزرگ برنامه اجرا کردند و همراه میلیونها نفر از طرفدارانشان سال نو میلادی را جشن گرفتند.... / آفتاب