فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تیلور سوئیفت در نقش یک شخصیت رومانتیک انیمیشنی +عکس



تصاویر تیلور سوئیفت,تیلور سوئیفت در نقش انیمیشنی

به نقل از دیلی میل: اگرچه "تیلور سوئیفت" در زندگی شخصی اش شانس چندانی در ماجراهای عشقی ندارد اما این خواننده 25 ساله محبوب برای تبلیغات یک پارک در دیزنی لندن در نقش "راپانزل" شخصیت معروف و مو بلند انیمیشنی ایفای نقش کرده است. در تصویر تبلیغاتی که از وی منتشر شده است اودر حالی دیده میشود که در برج معروفش در انتظار شاهزاده نشسته است.
"تیلور سوئیفت" در این رابطه میگوید واقعا باعث افتخار من است که از من خواسته شد در نقش این شخصیت رومانتیک ظاهر شوم. من و برادرم دوست داشتیم همیشه به جای شخصیت های انیمیشنی بازی کنیم.
او میگوید دنیای فانتزی انیمیشنی ها همیشه سرشار از آرامش است و هرکس در هر سنی دوست دارد گاهی خود را در دنیای انیمشن قرار دهد.
او اخیرا دوباره رابطه برهم خورده اش با "هری استایل" را از سر گرفته است و این دو برای حضور در جشنواره موسیقی کن آخر هفته را باهم گذراندند.
پوسترهای تبلیغاتی دیگری نیز برای این پارک تهیه شده است که در یکی از آنها بیانسه در نقش "آلیس" شخصیت معروف انیمیشن "آلیس در سرزمین عجایب" دیده میشود.

تصاویر تیلور سوئیفت,تیلور سوئیفت در نقش انیمیشنی

تصاویر تیلور سوئیفت,تیلور سوئیفت در نقش انیمیشنی

تصاویر تیلور سوئیفت,تیلور سوئیفت در نقش انیمیشنی

تصاویر تیلور سوئیفت,تیلور سوئیفت در نقش انیمیشنی


ویدیو مرتبط :
تیلور سوئیفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سوئیفت 22 ساله برنده 3 جایزه ویژه " ام تی وی" اروپا شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از ام تی وی: این ستاره 22 ساله دنیای موسیقی برنده 3 جایزه ویژه این جشنواره بزرگ موسیقی اروپا شد.این دوره از جشنواره در فرانکفورت آلمان برگزار شد و "تیلور سوئیفت" در این جشنواره تواتنست برنده جایزه های بهترین خواننده زن، بهترین اجرای زنده و چهره برتر جشنواره شود.

 تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت

 وی بعد از دریافت جوایزش برای حاضران در محل برگزاری جشنواره یک اجرای زنده و پر انرژی داشت. گفتنی است "جاستین بیبر" نیز برنده سه جایزه با عناوین بهترین خواننده مرد، بهترین اجرا کننده  پاپ و بهترین اجرای صحنه ای بود.او به دلیل حضور در کنسرتش در بروکلین نتوانست برای دریافت جایزه در محل جشنواره حاضر شود.

جالبترین اتفاق این رخداد بزرگ دنیای موسیقی حضور "کانیه وست" خواننده معروف رپ روی صحنه و در کنار سوئیفت بود. او در حرکتی عجیب درگوش تیلور سوئیفت گفت:بیانسه باید برنده جوایزی که در دست اوست میشد و با این حرکت باعث ناراحتی این ستاره جوان شد.... / پرداد

  تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت

 تیلور سوئیفت,عکس تیلور سوئیفت