فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«تو محکومی به برگشتن» دوشنبه منتشر می شود



با صدای «خشایار اعتمادی»:

«تو محکومی به برگشتن» دوشنبه منتشر می شود

جدیدترین اثر خشایار اعتمادی با فضایی عاشقانه و حسی، و یک موسیقی به روز و مدرن منتشر می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بالاخره پس از اتفاقات و ماجراهای مختلف، «خشایار اعتمادی» از انتشار آلبوم جدیدش «تو محکومی به برگشتن» در دوشنبه هفته آینده داد. آلبوم جدید این خواننده که با حاشیه های فراوانی رو به رو شده بود، پس از اخذ مجوز های لازم و با حضور رضا صادقی در یک قطعه دو صدائه، دوشنبه وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بر طبق گزارش «موسیقی ما» جدیدترین اثر خشایار اعتمادی با فضایی عاشقانه و حسی، و یک موسیقی به روز و مدرن، سعی کرده که همه سلیقه ها را در بر بگیرد و بتواند برای مخاطبان موسیقی لحظات بکری را خلق نماید.

پوستر این آلبوم را که از روز یکشنبه در سراسر کشور و فروشگاه های معتبر عرضه محصولات فرهنگی منتشر خواهد شد را می توانید برای اولین بار ببینید./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
تو محکومی به برگشتن - خشایار اعتمادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با صدای «خشایار اعتمادی» و حضور افتخاری «رضا صادقی» آلبوم «تو محکومی به برگشتن» به بازار آمد



آلبوم تو محکومی به برگشتن,تو محکومی به برگشتن,خشایار اعتمادی

با صدای «خشایار اعتمادی» و حضور افتخاری «رضا صادقی»

آلبوم «تو محکومی به برگشتن» به بازار آمد

موسیقی ما – بهمن بابازاده: ‌ آلبوم «تو محکومی به برگشتن» با صدای خشایار اعتمادی» و حضور افتخاری «رضا صادقی» از صبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

ابن البوم که با حاشیه‌های فراوانی در یکی دو ماه اخیر رو به رو شده بود، بالاخره وارد بازار شد تا یک بار دیگر مشخص شود بازار موسیقی پاپ احتیاج جدی به شرکت‌ها و موسسات جدید دارد که خارج از هر گونه روابط پشت پرده و مافیاهای پخش، آثار خواننده‌های پاپ را در بازار منتشر کنند.

در این آلبوم رضا صادقی نیز به عنوان خواننده مه‌مان در یکی از قطعات حضور دارد و خشایار اعتمادی به پاس حضور این خواننده پاپ در آلبومش، متنی را به او در شناسنامه آلبومش تقدیم کرده و نوشته: «رضا صادقی عزیز را دوست دارم و برای هوادارانش احترام قائلم. چون طرفدار هنرمندی هستند که صاحب تفکر و دارای معرفت است...»

این آلبوم با ۹ قطعه و حضور چهره‌هایی چون آرون حسینی، فرزاد فتاحی، سیروان خسروی، بابک صحرایی و داود رحمت اللهی تهیه و تولید شده و در استودیو «راگا» ‌ (ایمان حجت)، مراحل میکس و مسترینگ‌اش انجام شده است. خود خشایار اعتمادی و «نیما شریفی زاد» نیز تهیه کنندگان این آلبوم می‌باشند.

در انت‌ها مثل همیشه از دوستداران و مخاطبان موسیقی خواستاریم که جهت حمایت مادی و معنوی از این اثر این آلبوم و تمامی آلبوم‌های ستاره‌های موسیقی را به صورت نسخه اورجینال تهیه کنید تا روند کلی موسیقی کشور روز به روز بتواند حرکتی رو به رشد را تجربه نماید.... / موسیقی ما

 

آلبوم تو محکومی به برگشتن,تو محکومی به برگشتن,خشایار اعتمادی

 

آلبوم تو محکومی به برگشتن,تو محکومی به برگشتن,خشایار اعتمادی