فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

توضیح بازیگر «پایتخت 2» درباره عکس جنجالی



  لیندا کیانی,عکس لیندا کیانی

 من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم.
به گزارش شبکه ایران، لیندا کیانی بازیگر نقش شعله در مجموعه تلویزیونی «پایتخت 2» در گفت‌وگویی با «تماشا» در خصوص عکس جنجالی منتشر شده در اینترنت و شایعه ازدواجش گفته است: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.
3-2 بار دی وی دی قسمت اول را دیدم
این بازیگر همچنین درباره کاراکترهای مورد علاقه‌اش در بخش اول این سریال گفته است: من آن سال عید نتوانستم ببینم اما بعد از آن دی وی دی اش را گرفتم و 3-2 بار هم دیدم و خیلی دوستش داشتم. همه آدم های این خانواده را دوست دارم؛ از نقی تا ارسطو تا باباپنجعلی و مهربانی های هما.
 دلم برای دو قلوها تنگ شده است
کیانی همچنین از همبازی شدن با دو قلوهای سریال و سختی کار با بچه‌ها اذعان داشته است: کار کردن با بچه که واقعا سخت است اما این دوتا اینقدر دوست داشتنی هستند که دلم برایشان تنگ شده است. از وقتی فیلمبرداری تمامشده روزی نیست که من به عکس هایم با این دوتا نگاه نکنم و یادشان نباشم. اینقدر جفتشان باهوش بودند که گاهی واقعا دلم برای آن شیطونی های شیرین شان هم تنگ می شود.

منبع:inn.ir


 


ویدیو مرتبط :
چندتا عکس از بازیگر نقش چوچانگ در پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی بی سی فارسی، زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد+عکس



  ،  نرگس,زهرا امیرابراهیمی,زهرا امیرابراهیمی در بی بی سی

 

شبکه ای که به حاشیه ها علاقه دارد؛

بی بی سی فارسی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد *فیلم

«زهرا امیرابراهیمی» علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است.

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر با بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس آغاز کرده است.

بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف "نرگس" ، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.

امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند./جام نیوز


  ،  نرگس,زهرا امیرابراهیمی,زهرا امیرابراهیمی در بی بی سی

  ،  نرگس,زهرا امیرابراهیمی,زهرا امیرابراهیمی در بی بی سی