فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

توضیح آتیلا حجازی درباره یک عکس و همکاری با نیکی کریمی



اخبار , اخبار فرهنگی, آتیلا حجازی

 آتیلا حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی یعنی شیفت شب در چند سکانس کوتاه حضور داشت.

این فیلم روی پرده سینماست. پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب توضیح می دهد: «من در این سال ها 4 پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. حالا نمی خواهم اسم کارگردان ها را ببرم ولی در سالیان نسبتا دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. 5،6 سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.»

 

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، می گوید: «راستش نزدیک به سه سال قبل بود که خانم کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلم شان حضور داشته باشم.»

 

اخبار , اخبار فرهنگی, آتیلا حجازی

 

اما چه شد که آتیلا با وجود علاقمند نبودنش به بازیگری، این پیشنهاد را پذیرفت؟ او پاسخ می دهد: «خانم کریمی هر زمانی که مراسمی بوده دعوت ما را پذیرفته و آمده، به همین خاطر من هم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم و در فیلم ایشان حضوری کوتاه داشتم. خوشحالم که حضور کوچکی در فیلم شیفت شب داشتم.»


آتیلا گویا حالا به بازیگری علاقمند شده است. او در این باره توضیح می دهد: «خب در مجموع بازیگری را دوست دارم. جزو کارهایی است که به آن علاقمند هستم. به همین دلیل هم پیشنهاد خانم کریمی را قبول کردم.»
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
بیاد اسطوره ( آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح «آتیلا» درباره همکاری با نیکی کریمی


آتیلا حجازی در ˝شیفت شب˝ فیلم جدید نیکی کریمی در چند سکانس کوتاه حضور دارد.

هنرآنلاین:  این روزها فیلم "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی روی پرده سینماست.

آتیلا حجازی پسر مرحوم حجازی درباره حضور در "شیفت شب"، گفت: من در این سال‌ها 4 پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. حالا نمی‌خواهم اسم کارگردان‌ها را ببرم ولی در سالیان نسبتاً دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می‌کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. 5،6 سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.

توضیح «آتیلا» درباره همکاری با نیکی کریمی

او در پاسخ به این سؤال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، می‌گوید: راستش نزدیک به سه سال قبل بود که خانم کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلمشان حضور داشته باشم.

اما چه شد که آتیلا با وجود علاقه‌مند نبودنش به بازیگری، این پیشنهاد را پذیرفت؟ او پاسخ می‌دهد: خانم کریمی هر زمانی که مراسمی بوده دعوت ما را پذیرفته و آمده است. به همین خاطر من هم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم و در فیلم ایشان حضوری کوتاه داشتم. خوشحالم که حضور کوچکی در فیلم "شیفت شب" داشتم.

آتیلا گویا حالا به بازیگری علاقمند شده است. او در‌این‌باره توضیح می‌دهد: خب در مجموع بازیگری را دوست دارم. جزو کارهایی است که به آن علاقه‌مند هستم. به همین دلیل هم پیشنهاد خانم کریمی را قبول کردم.