فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

توضیحات مهنازافشار درباره سریال جدیدش در اینستاگرام



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

 

مهناز افشار عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و درباره سریال «عشق تعطیل نیست» توضیحاتی ارائه کرد.

مهناز افشار نوشت:احترام سلام دوستان عزیز از اینكه نقدی داشته باشیم ولی با ادبیات محترم ،حتما تاثیر بهتری خواهد داشت كه البته خیلی از شما عزیزان حتی بهتر از ادبیات شخصی من مینویسین و من یاد میگیرم .

در مورد مجموعه خانگی عشق تعطیل نیست ، بی شك من خیلی زیاد وسواس و حساسیت داشته ام و امیدوارم در ادامه بهتر و بهتر شود ، در مورد شباهت به سریال فرندز ، متاسفانه من این سریال را ندیده ام و امیدوارم كه اگر شبیه شده ، در ادامه راه و مسیر، قصه جای خود را پیدا كند . تمام تلاش این بوده برای اواین تجربه در شبكه خانگی ، كیفیت كار در همه جهات خوب باشد ، اما در نهایت وظیفه یك بازیگر با همه دقت و وسواس و سخت گیریهایش تا حدی در كیفیت خوب كار تاثیر دارد ، مسئولیت بیشتر بی شك با كارگردان و گروه تهیه و تولید است .

كمی صبر كنیم من هم چون شما منتظر قسمتهای دیگر كار هستم و بهتر شدن آن تا بتوانیم كار را ادامه دهیم .
كمی صبر

ممنون


ویدیو مرتبط :
توضیحات یاس درباره اهنگ جدیدش با تک ناین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس مهران مدیری در پشت صحنه سریال جدیدش



عکس مهران مدیری پشت صحنه سریال جدیدش + توضیح مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه درباره «ویلای من»

تلویزیون - مصطفی بصیری مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» با بیان ویژگی‌های متمایز سریال «ویلای من»، به جوایز گسترده این سریال اشاره کرد و از 10 هزار جایزه نقدی به همراه سه ویلا خبر داد که از سوی گلرنگ و با ضمانت این مجموعه بزرگ صنعتی کشور اهدا خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش روابط عمومی سریال «ویلای من»، وی گفت: «سه ویلا در شمال کشور به علاوه هزاران جایزه 100 میلیون ریالی، 10 میلیون ریالی، 2 میلیون ریالی و 500 هزار ریالی به مخاطبان اهدا خواهد شد.»

بصیری اعلام کرد: «زمان هر قسمت از این سریال، به صورت خالص تقریباً 40 دقیقه است، و این به معنی احترام به بینندگان گرانقدر است. ضمناً به احترام مخاطبان زمان تبلیغاتی که پیش از هر قسمت مشاهده می‌شود به نسبت، محدودیت قابل توجهی دارد.» 

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه عنوان داشت: «سریال ویلای من از قیمت مناسبی برخوردار است زیرا این سریال روی DVD-9 تکثیر خواهد شد که این امر برای نخستین بار در این سطح و گستردگی در شبکه نمایش خانگی کشور اتفاق می‌افتد. می‌دانید که قیمت DVD-9 خام در بازار بین 3000 تا 4000 تومان است. DVD سریال ویلای من 3000 تومان، به بهای یک DVD9 خام عرضه می‌گردد.» 

بصیری با اشاره به تفاوت‌های DVD معمولی و DVD-9 تأکید کرد: «تفاوت DVD-9 با DVD معمولی در حجم ذخیره DVD9 است که تقریباً دو برابر دی وی دی‌های معمولی است. به دلیل حجم محدود دی وی دی معمولی، تنها در صورتی می‌توان محتوای جدیدی به دیسک اضافه کرد که محتوای اصلی فشرده گردد که باعث افت کیفیت تصویر می‌شود، اما در DVD9 قرارگیری متنوع محتوا، همراه با کیفیت مطلوب، تنوع دوبله، تنوع زیرنویس و ... کاملاً امکان‌پذیر است.» 

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه بیان داشت: «شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ، تکثیر و تولید DVD این مجموعه را عهده‌دار است که به روزترین تکنولوژی تولید دیسک در کشور را در اختیار دارد.»/خبرآنلاین