فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

توضیحات تهیه کننده درباره پوشش آزاده نامداری در فیلم نسیم!



اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

تازه ترین فیلم پرویز شهبازی با نام “نسیم” این روزها در مرحله تدوین قرار دارد و به دنبال آن صداگذاری اثر در استودیویی در لهستان انجام می شود مسعود ردایی از فیلم نسیم گفت.

علاوه بر ساعد سهیلی، ساغر قناعت و آذرخش فراهانی، آزاده نامداری مجری پرحاشیه کشور نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است.

به هنگام حضور نامداری در این فیلم شایعاتی درباره پوشش ظاهری او و تغییر بخشی از فیلمنامه بخاطر پوشش وی مطرح شد.

مسعود ردایی تهیه کننده “نسیم” در تازه ترین اظهارنظر درباره این شایعات به گفته است: هیچ تغییری در فیلمنامه بخاطر هیچ کسی ندادیم و هر چیزی که در فیلم می بینید چه چادر و چه مانتو که همراه با حجاب کامل است، از ابتدا در فیلمنامه بوده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

 


اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
فیلم جدایی فرزاد حسنی از آزاده نامداری ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجاب آزاده نامداری در فیلم "نسیم" باز هم خبرساز شد!



اخبار,اخبار فرهنگی , تصاویر آزاده نامداری

حجاب آزاده نامداری در فیلم "نسیم" باز هم دردسری دیگر ایجاد کرد.

پس از انتشار تصویر گریم آزاده نامداری در فیلم نسیم که تصویری متفاوت از حجاب همیشگی او بود و اعتراض گسترده مخاطبین به این مجری زن را در پی داشت ، طبق شنیده ها، تهیه کننده و کارگردان این فیلم تصمیم گرفتند فیلم خود را با تغییرات گسترده در سناریو و در بایکوت خبری کامل پیش ببرند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , تصاویر آزاده نامداری

 نخستین عکس آزاده نامداری با گریم «نسیم»


آزاده نامداری مجری پر حاشیه این روزهای صدا و سیما پیش از این در مصاحبه ای با روزنامه اصولگرای وطن امروز چادر را به عنوان حجاب خود معرفی کرده بود که با این پیشینه پذیرش چنین نقشی در اولین فیلم سینمایی اش شوکی به طرفداران وی وارد کرد ، اعتراضات در صفحه ی شخصی او به حدی بود که در جلسه ای که به خواست نامداری با کارگردان و تهیه کننده تشکیل شد در نهایت تصمیم به تغییر در فیلم نامه و انتخاب چادر به عنوان حجاب این نقش شد .

از دیگر تصمیمات گرفته شده در این جلسه جلوگیری از ورود خبرنگاران ، عدم انتشار تصاویر پشت صحنه و حتی درخواست از بازیگران برای عدم انتشار هرگونه اطلاعات و جزئیات از این فیلم و مصاحبه بود .

لازم به ذکر است که پس از این اعتراض ها و همچنین جنجال مربوط به عکس منتشر شده از این مجری زن در تئاتر که در صفحه اجتماعی اش منتشر شده بود، آزاده نامداری برای سومین بار در ٣ ماه اخیر به دلیل حمله کاربران صفحه شخصی اش را بست .

اما چندی بعد خبر تغییرات فیلم‌نامه «نسیم» برای حجاب آزاده نامداری تکذیب شد.

مشاور رسانه‌ای فیلم «نسیم» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی طی تماسی  اعلام کرد: «مطابق فیلم‌های قبلی پرویز شهبازی، بازیگران اطلاع دقیقی از روند فیلم نامه ندارند و بر این اساس به بازیگران اجازه داده نمی‌شود تا به فضای فیلم‌نامه وارد شوند و در آن دخالت کنند.

از مخاطبان جدی سینما انتظار می‌رود که اخبار پروژه نسیم را از طریق خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.»

احسان ظلی‌پور مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی است.

«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

آزاده‌نامداری مجری تلویزیون و آذرخش فراهانی (فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون)، ساعد سهیلی، ساغر قناعت از بازیگران این فیلم هستند.

اخبار فرهنگی - آنا , ایسنا