فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تلویزیون در مشت این‌هاست!


اپرا وینفری،جان استوارت،دیوید لترمن،استفان کولبرت،جی لنو،جیمی فالون و ... نام این افراد را شاید شنیده باشید شاید هم نه؛ اما شاید باورتان نشود که این افراد نبض مخاطبان جعبه جادو را در دست داشته باشند و به عبارت بهتر «تلویزیون در مشت این‌هاست!».

روزنامه صبا: اپرا وینفری،جان استوارت،دیوید لترمن،استفان کولبرت،جی لنو،جیمی فالون و ... نام این افراد را شاید شنیده باشید شاید هم نه؛ اما شاید باورتان نشود که این افراد نبض مخاطبان جعبه جادو را در دست داشته باشند و به عبارت بهتر «تلویزیون در مشت این‌هاست!».

در جهان برنامه‌های زیادی ساخته می‌شود و از تلویزیون‌های مختلف پخش می‌شود با این هدف که جنبه سرگرمی و ایجاد نشاط در آنها پررنگ باشد. نمونه‌ای از موفق‌ترین شوهای تلویزیونی را در ادامه آورده‌ایم که با آنها آشنا خواهید شد.

اپرا وینفری: قطعا کسانی که رسانه و اخبار آن را دنبال می‌کنند نام اپرا و برنامه‌اش را شنیده‌اند. او یکی از موفق‌ترین مجری‌های تلویزیون آمریکا و یکی از موفق‌ترین زنان جهان است که با وجود فقری که در کودکی تجربه کرده حالا یکی از ثروتمندترین زنان جهان است و از طریق برنامه‌اش به درآمدزایی رسیده و در کنار آن فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌اش را هم تجربه می‌کند. اپرا وینفری شاخص‌ترین چهره‌های جهان را به برنامه‌اش دعوت کرده و گفت‌وگوهای داغ و مفرحی با آنها انجام داده که بارها و بارها توسط کاربران اینترنتی دانلود شده است.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



جان استوارت: یکی دیگر از کسانی است ک تاک‌شویی مفرح را به صورت شبانه روی آنتن می‌برد و پخش برنامه‌اش از سال 1993 از شبکه mtv شروع شده و کماکان ادامه دارد. او اولین‌بار با استندآپ کمدی‌هایی که اجرا می‌کرد معروف شد و بعد از آن توانست یکی از پربیننده‌ترین «شو»های تلویزیونی را تولید کند. او چهره‌های برجسته‌ای را به برنامه‌اش دعوت کرده و با آنها به گپ و گفت نشسته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مک کین اشاره کرد.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



دیوید لترمن:
کمدین موفق دیگری است که اغلب فعالان این حوزه نام او را شنیده‌اند. او هم تهیه‌کننده است و هم مجری و هم نویسنده برنامه پربیننده‌ای به نام «دیروقت با دیوید لترمن». این برنامه تقریبا 20 سال است که از شبکه CBS پخش شد و پس از آن اجرایش به کمدین دیگری سپرده شد.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



جیمی فالون: از دیگر مجریان و کمدین‌هایی است که با تماشای یک قسمت از برنامه‌های او طرفدار اجرای او خواهید شد. «آخرین شب با جیمی فالون» نام برنامه او است که از سال 2009 تا سال 2014 روی آنتن شبکه NBC رفت. ویژگی فالون روحیه طنازانه او است که با ری‌اکشن‌های عجیب و غریب او زمان اجرا مهمانان را شگفت‌زده می‌کند و از آنها واکنش‌های جالب ثبت می‌کند. بازی و مسابقه‌هایی که او با مهمانانش در طول برنامه انجام می‌دهد معمولا‌ کارش را با همکارانش متمایز می‌کند. فالون به تازگی دوباره شوی جدیدش را شروع کرده و با دعوت از کامرون دیاز توانست لحظه‌های مفرحی را به وجود بیاورد.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



Late show عنوان برنامه پرطرفدار دیگری است که این روزها ویدئوهای آن در شبکه‌های مجازی بیننده‌های بی‌شماری دارد. این برنامه با این‌که قدمت زیادی ندارد و تنها یک‌سال از تولید آن می‌گذرد اما توانسته مخاطبان خودش را پای شبکه CBS میخکوب کند. استفان کولبرت مجری جوان و کمدین این برنامه با پرسیدن سوالات عجیب و غریب از مهمانان و قرار دادن آنها در فضاها و موقعیت‌های جالب، چالش‌های جذابی را به وجود می‌آورد که این برنامه را «هیت» کرده است. یکی از ویژگی‌های این برنامه این است که کولبرت با مهمانان سوار ماشین می‌شود و آنها را سوال پیچ می‌کند و مسائل شخصی آنها را بسیار رک و صریح مطرح می‌سازد و مهمانانش را که معمولا ستاره‌های جوان و پرحاشیه هستند سوال پیچ می‌کند.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



جی لنو:
تهیه‌کننده، کمدین و مجری شاخصی است که برنامه «شوی امشب با لنو»اش بیننده‌های بی‌شماری داشت. آخرین قسمت از این برنامه در سال 2014 روی آنتن رفت و او با اجرای این برنامه در شبکه NBC توانست نام خود را در تالار افتخارات تلویزیون ثبت کند. او چهره‌های معروف و نامداری مثل تام کروز، ساندرابولاک و حتی باراک اوباما را هم به برنامه خود دعوت کرد.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



الن دی جنرس: حالا دیگر همه این زن موفق را می‌شناسیم؛ الن دی جنرس که با ظاهری مردانه و موهای طلایی کوتاه طرفداران زیادی را پای برنامه خود نگه داشته است. او یکی از موفق‌ترین تاک‌شوهای تلویزیونی را دارد که در آن فضای بسیار مفرحی برقرار است. الن به خاطر همین موفقیت‌ها توانست اجرای مراسم اسکار 2015 را هم برعهده داشته باشد و منتقدان زیادی او را برای این اجرا تحسین کنند. الن ستاره‌های مشهور هنر، ورزش و حتی سیاست را روبه‌روی خود نشاند و می‌نشاند و از آنها درباره شخصی‌ترین مسائل سوالات فانتزی می‌پرسد و معمولا مهمانانش در پایان برنامه از گفت‌وگو با او رضایت کامل دارند. جالب است درباره او این را هم بدانید که کارش را مانند خیلی از مجریان موفق دیگر با استندآپ آغاز کرده و مجله فوربس در 2007 او را به عنوان یکی از 20 ثروتمندترین زنان در صنعت سرگرمی 65 میلیون دلار معرفی کرده است.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



جیمی کیمل: کمدین دیگری است که کارش را با صداپیشگی شروع کرد اما حالا یکی از مجریان و تهیه‌کننده‌های شاخص تلویزیون آمریکاست. او مجری و خالقجیمی کیمل لایو!، یکتاک شوی آخر وقتاست که درشرکت پخش رسانه‌ای آمریکاپخش می‌شود. جیمی کیمل لایو هرهفته از شبکه ABC پخش می‌شود.

تلویزیون در مشت این‌هاست!



وندی ویلیامز: مجری، نویسنده و هنرپیشه مطرحی است که با برنامه WANDY WILIAMS SHOW معمولا در کنار ستاره‌ها با چهره‌هایی که ستاره نیستند نیز گفت‌وگوهای داغی را انجام می‌دهد. او در ابتدای برنامه‌اش اخبار را مرور می‌کند و ادبیات بامزه‌ای را در این زمینه به کار می‌گیرد که مخاطبان خاص خودش را دارد.

تلویزیون در مشت این‌هاست!


ویدیو مرتبط :
آموزش ادیت هاست تغییر پسورد هاست حذف هاست و تغییر پکیج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقدی:وثیقه های میلیاردی پول توجیبی آقازاده هاست/مقاومت ایران در سال 88 موجب بیداری اسلامی شد/اصلاحات یک مشت مفت خور گردن کلفت به درد خودشان می خورد!



سردار نقدی:بیداری اسلامی نتیجه مقاومت مردم ایران در سال 88/ وثیقه های میلیاردی پول توجیبی آقازاده هاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در فتنه 88 تمام روسای جمهور کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران حرف زدند و با پول های خود شبکه های خرابکاری راه انداختند اظهار داشت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه نتیجه مقاومت مردم در سال 88 مقابل استکبار جهانی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از حماسه 9 دی که صبح امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی روز به روز شاهد پیروزی مقابل استکبار است و نمونه آن را در پیروزی حزب الله لبنان و مقاومت غزه با امکانات کم مقابل صهیونیست ها دیدیم.

وی اظهار داشت: خطر اصلی که انقلاب را تهدید می کند ایمان درونی خودمان است. آفت سراغ همه انقلاب ها می رود سراغ انقلاب ما نیز خواهد آمد.

نقدی اظهار داشت: انسان هایی که بعد از پیروزی انقلاب به سراغ تجمیع و خودمحوری کشیده می شوند تهدید بزرگی برای انقلاب شمرده می شوند. این افراد از همراهی و مشارکت در انقلاب و مصاحبت با امام به عنوان یک ابزار برای کسب ثروت و قدرت استفاده کردند.

وی با بیان اینکه این گونه افراد مدعی انقلاب هستند اظهار داشت: این گونه افراد از گذشته تا به حال وجود داشتند و نمونه بارز آنها اصحاب جمل است و انقلاب ما هم از این قاعده مستثنی نبود. ما در جلسات خصوصی که با این افراد داشتیم صراحتا به ما می گفتند شما حکومت داری بلد نیستید و شعارهایی که می دهید تنها در حد شعار است. آنها به ما می گفتند باید چند حزب درست کنید و یکسری شرکت ها در اختیار این حزب ها باشد تا بتوانند مملکت را اداره کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آنها ادعا داشتند که یار امام بودند و سابقه جبهه داشتند و نقشی در انقلاب داشتند، گفت: حرف آنها این بود که قدرت را بین خودمان تقسیم کنیم و با تشکیل چند حزب نگذاریم قدرت از دست ما خارج شود.

سردار نقدی اظهار داشت: این افراد صراحتا به ما می گفتند که شعارهای امام (ره) تاریخ مصرفش گذشته و باید علمی برخورد کنیم مانند آمریکا و انگلیس، گرچه این افراد عددشان کم است اما نیاز به پیاده نظام دارند و برای قانع کردن پیاده نظام خود باید شعارهایی را با لغات و اصطلاحات جدید به کار ببرند تا مخاطب را فریب دهند.

وی افزود: آنها شعار اصلاحات، خصوصی سازی و آزادی احزاب را سر می دهند در حالیکه منظور آنها از خصوصی سازی یعنی همه چیز را از دولت گرفته و در اختیار چند نفر معدود قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سه جریان قاسطین، مارقین و ناکثین فتنه 88 را تشکیل دادند، گفت: در فتنه 88 تمام روسای جمهور کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران حرف زدند و با پول های خود شبکه های خرابکاری راه انداختند و گرد و غباری ایجاد کردند که باعث گمراه شدن مسیر شد و برخی دیگر از پیاده نظام آنها در خیابانها مشغول آتش زدن اموال عمومی شدند.

وی با بیان اینکه این جریان ها به جایی رسیدند که حتی مقابل عاشورا نیز ایستادند، گفت: در جایی که این سه جریان رسما مقابل عاشورا ایستادند سران آنها نه تنها اعلام برائت نکردند بلکه گفتند این افراد خداجو هستند و ترس این را داشتند که در صورت موضع گیری شفاف مقابل فتنه گران قدرت آنها کم شود.

نقدی اظهار داشت: ملت ایران نیز در حماسه 9 دی به آنها اعلام کرد ما همه شما را با هم نمی خواهیم و بروید به درکی که آمریکا می رود.

وی افزود: اصلاحاتی که توسط یک عده مفت خور گردن کلفت که ثروت برای خودشان جمع کرده اند و می خواهند حاکمیت را از مردم بگیرند به درد خودشان می خورد و اصلاحات را باید افراد دلسوز و درد کشیده انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برخی از اینها جرم هایی را انجام داده اند و وقتی گفته می شود که برای آزادی وثیقه بیاورید به راحتی وثیقه های میلیاردی می آورند و البته این وثیقه های میلیاردی برای ما پول زیادی است اما برای آنها پول تو جیبی بچه هایشان است.

نقدی با بیان اینکه هر کسی با این افراد مرزبندی نکند، فتنه گر است، گفت: نتیجه مقاومت مردم ایران مقابل استکبار در سال 88 بیداری اسلامی در منطقه شد./مهر