فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تلخندهای هانیه توسلی به پرسشهای نامربوط+عکس



هانیه توسلی,هانیه توسلی در نقد و بررسی فیلم سینمایی دهلیز

 تلخندهای هانیه توسلی به پرسشهای نامربوط+عکس

به هنگام نشست پرسش و پاسخ «دهلیز» یکی دو نفر از به ظاهر خبرنگاران با پرسیدن پرسشهای بی ربط به موضوع فیلم که البته به نظر می آمد مجالی برای به رخ کشیدن اطلاعات سینمایی باشد سعی کردند خودی نشان دهند اما مکثهای بهروز شعیبی و از آن سو واکنشهای بی کلام هانیه توسلی سبب شد این دو نفر خیلی زود متوجه قضیه شده و تغییر مسیر دهند. توسلی در برابر پرسش یکی از این دو نفر به سختی توانست خودش را کنترل کرده و جلوی خنده هایش را بگیرد.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «دهلیز» با حضور کارگردان فیلم بهروز شعیبی، تهیه کننده محمود رضوی و هانیه توسلی بازیگر فیلم در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. در این مراسم علاوه بر حضور قابل توجه مخاطبان، تعدادی از نمایندگان رسانه هم حضور داشتند و متاسفانه گاف اصلی مراسم هم توسط یکی دو نفر از همین خبرنگاران کارنابلد رخ داد.

 

هانیه توسلی,هانیه توسلی در نقد و بررسی فیلم سینمایی دهلیز

  بعد از نمایش فیلم و به هنگام نشست پرسش و پاسخ یکی دو نفر از به ظاهر خبرنگاران با پرسیدن پرسشهای بی ربط به موضوع فیلم که البته به نظر می آمد مجالی برای به رخ کشیدن اطلاعات سینمایی باشد سعی کردند خودی نشان دهند اما مکثهای بهروز شعیبی و از آن سو واکنشهای بی کلام هانیه توسلی سبب شد این دو نفر خیلی زود متوجه قضیه شده و تغییر مسیر دهند. توسلی در برابر پرسش یکی از این دو نفر به سختی توانست خودش را کنترل کرده و جلوی خنده هایش را بگیرد.

 هانیه توسلی,هانیه توسلی در نقد و بررسی فیلم سینمایی دهلیز

بهروز شعیبی کارگردان «دهلیز» تا جایی که می شد سعی کرد با بیانی محترمانه به پرسشهای مخاطبان پاسخگو باشد و از آن سو محمود رضوی تهیه کننده کار هم هرازگاه نظراتی را درباره فیلم ارائه می داد.

 

هانیه توسلی,هانیه توسلی در نقد و بررسی فیلم سینمایی دهلیز

در پایان مراسم شعیبی گفت:«همه آنهایی که علاقه دارند به زنی جوان که به جرم قتلی غیرعمد ابتدا به اعدام محکوم شده و بعد با رضایت ولی دم بایستی با پرداخت دیه از اعدام رهایی یافته، کمک کنند  ساعت 20 دوشنبه سینما آزادی باشند تا در مراسم گلریزانی که برای پرداخت هزینه دیه برگزار می شود شرکت کنند.»

 هانیه توسلی,هانیه توسلی در نقد و بررسی فیلم سینمایی دهلیز


منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
هانیه توسلی- از سیر تا پیاز هانیه توسلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاب‌بازی طناز طباطبایی و هانیه توسلی روی صحنه + عکس



 

 

طناز طباطبایی و هانیه توسلی

 

هانیه توسلی و طناز طباطبایی این روزها در حال بازی در نمایش «کمی بالاتر» هستند که از چندی پیش در تالار تازه افتتاح شده حافظ روی صحنه است.

 

به گزارش خبرآنلاین ، این دو بازیگر جوان سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران که مسیرهای متفاوتی را در بازیگری پیموده‌اند ، در تازه‌ترین نمایش آروند دشت‌آرای به هم رسیده‌اند .
توسلی که دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری است ، سال 1379 کارش را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد و در ادامه با نمایش «باله روی بطری‌های بی‌معنی» (لیلی تاج ) ، «پدر دوست داشتنی» (سعید پورشعبانی) و «پدر» (نصرالله قادری) ، تجربه های موفقی را پشت سر گذاشت .

 


او بعد از تثبیت در عرصه تئاتر با فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم‌پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) وارد عرصه سینما شد و خیلی زود در سال 1380 با فیلم «شام آخر» فریدون جیرانی به شهرت رسید . از دیگر فیلم های این بازیگر می توان به «گاهی به آسمان نگاه کن » (کمال تبریزی ) ،«شب‌های روشن » (فرزاد موتمن)، «یک شب» (نیکی کریمی) و «کافه ستاره » (سامان مقدم) اشاره کرد . مجموعه های تلویزیونی «وفا» (محمدحسین لطیفی) و «میوه ممنوعه » (‌حسن فتحی) نیز از کارهای موفق هانیه توسلی هستند .

 


با وجود موفقیت در سینما و تلویزیون، توسلی هیچ گاه صحنه تئاتر را ترک نکرد و چندی است که در این عرصه پرکار تر نیز شده است . نمایش‌های «قرمز و دیگران» (محمد یعقوبی) ، «گل‌های شمعدانی» (محمد یعقوبی) و «پروفسور بوبوس» (آتیلا پسیانی) از مهمترین کارهای صحنه ای این بازیگر به شمار می آیند .
طناز طباطبایی هم اگر چه دانش آموخته تئاتر است ، اما شروع بازیگری اش از سینما و تلویزیون بود و در همین عرصه به شهرت رسید .
«دیشب بابا تو دیدم آیدا »(رسول صدرعاملی)، «شب زده » (فرزاد موتمن) ،«مرهم»(علیرضا داودنژاد) و«گزارش یک جشن» (ابراهیم حاتمی کیا) از مهمترین فیلم های طباطبایی هستند . «در چشم باد» ( مسعود جعفری جوزانی ) و «میوه ممنوعه» ( حسن فتحی ) هم از معروف ترین کارهای تلویزیونی این بازیگر به شمار می آیند .

 


با این که طناز طباطبایی در کارنامه هنری خود ، حضور پر رنگی بر صحنه تئاتر نداشته است ، اما گویا امسال قصد دارد جبران مافات کند . او ابتدای سال در نمایش «درس» (داریوش مهرجویی) ظاهر شد و این شب ها در نمایش « کمی بالاتر » (آروند دشت آرای) بازی می کند . همین نمایش است که برای اولین بار او و هانیه توسلی را که در چند فیلم و سریال هم بازی بوده اند ، برای نخستین بار روی صحنه تئاتر در کنار هم قرار داده است . دیگر بازیگران این نمایش ، خسرو احمدی، بیژن افشار، رویا تیموریان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، حبیب رضایی و رضا یزدانی هستند .

نمایش « کمی بالاتر » که در تالار حافظ روی صحنه است ، اگرچه با شروع جشنواره تئاتر فجر به طور موقت اجرایش را متوقف می کند ،اما از اواخر بهمن بار دیگر اجرایش را از سر می گیرد. بخش عمده ای از بازی های این نمایش در ارتفاع و روی تاب های بزرگی که از سقف آویزان شده اند انجام می گیرد .... / خبرآنلاین