فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تقلیدصدای حبیب و تمسخرفارسی۱



 تقلیدصدای حبیب و تمسخرفارسی۱

 

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره طنز مكتوب كه عصر روز یكشنبه در حوزه هنری برگزار شد نمایشی با عنوان "قاتی ۱" اجرا شد كه شبكه فارسی وان را مورد نقد طنزگونه قرار داده بود.

 

به گزارش پارس توریسم ،اجرای این نمایش بااستقبال فوق العاده حاضرین دراین برنامه مواجه شدو شخصیتهای اصلی این نمایش را افرادی چون سالوادور ،رگلاتور،دوبلاتور (كسی كه این سریال را یك نفره دوبله می كرد وبه جای همه شخصیتها حرف می زد)،سوپرانو،تنور ،مینور وماژور تشكیل می دادند .

دراین نمایش مضامین خیانت وبی بند وباری كه مضمون اصلی برنامه های فارسی وان است به شكل زیركانه وهوشمندانه ای مورد تمسخر قرار گرفت .

پایان بخش این نمایش نیز اجرای ترانه ای از حبیب خواننده لس آنجسی بود .

نویسنده وكار گردان این نمایش را رضا بهبود ی فر برعهده داشت و بازیگران آن رضا مرادی نژاد ،افشین قدیمی ،علی راسخ،میثم قاسمی نژاد ،علی باروتی ،رحیم بهبودی فرو محمد رضا علی مردانی بودند.

سید عباس سجادی كه اجرای برنامه اختتامیه جشنواره طنز مكتوب را برعهده داشت بااشاره به اجرای این نمایش و اسقبال بسیار حاضرین از آن گفت :متاسفانه برخی ضعفها باعث شده تا تعدادی از مردم به سمت شبكه های بی ریشه گرایش پیدا كنند و این نشان می دهد كه تصمیم گیران رسانه ی ملی باید خانه تكانی گسترده ای را دراین رسانه انجام دهند.

وی درادامه عنوان كرد : اگر چنین نمایشهایی در رسانه ی ملی اجرا شوذد قطعا بااستقبال خوبی مواجه خواهد شد .

شوخی منصفانه با مسائل سیاسی و اجتماعی

همچنین دربرنامه اختتامیه جشنواره طنز مكتوب تعدادی از طنز پردازان به خواندن آثار خود به صورت نثر و شعر پرداختند كه در بسیاری از این آثار به مسائل روز جامعه با رویكردی طنز پرداخته شد .نگاهی طنز به مسائلی چون سقوط هواپیماها ،ممیزی های وزارت ارشاد ،هدفمند كردن یارانه ها ،دزدیدن مجسمه های تهران ،شوخی با هنرمندان ،از علیرضا افتخاری گرفته تا برد پیت ازجمله موارد جالبی بود كه دراین آثار وجودداشت .نكته قابل توجه این بود كه به این مسائل به شكل ظریف ومنصفانه و دلسوزانه ای و از نگاه طنز پرداخته شده بود كه بااستقبال بسیار خوب حاضران مواجه شد .

همچنین فیلم طنز جالبی نیز دراین برنامه نمایش داده شد كه مسئولان جشنواره طنز مكتوب در آن به اظهار نظر پرداختند.در این فیلم هنگامی كه به محسن مومنی رییس حوزه هنری رسید آهنگ فیلم پدر خوانده پخش شد!.../آینده نیوز


ویدیو مرتبط :
مستند تن پر مدال - حاج حبیب لک زایی حبیب دلها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود



 

 

 

حبیب کاشانی: می‌خواهیم به صدر جدول برسیم/ قرارداد باقری یک سال دیگر تمدید می‌شود

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابزار خرسندی از برتری تیمش مقابل نفت تهران گفت: دایی با استفاده از نیروهای جوان در این بازی شجاعت به خرج داد و امیدوارم به صدر جدول هم برسیم.

حبیب کاشانی پس از برتری تیمش مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: تیم ما امروز سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و با استفاده از نیروهایی چون سامان آقازمانی زمینه ساز پیروزی شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه او به عنوان سرپرست باشگاه حمایت از سرمربی تیم است افزود: طبیعتا اصلی ترین هدف ما رسیدن به صدر جدول است. برای ما تفاوتی نمی کند که صدر جدول در اختیار ذوب آهن است یا شهرداری تبریز. ما با تمام وجود تلاش میکنیم تا به این هدف دست یابیم.

کاشانی در خصوص خداحافظی کریم باقری از میادین فوتبال گفت: ما در صدد این هستیم که هر زمان آقای باقری خواست بازی خداحافظی باشکوهی برای او برگزار کنیم از آنجایی که در زمان تعطیلات لیگ های اروپایی تیم بزرگ اروپایی در حال استراحت هستند و می توانند بازی کنند در نظر داشتیم یک بازی بزرگ برای خداحافظی کریم برگزار کنیم اما آقاکریم از ما خواست که همچنان به بازی ادامه دهد قطعا اگر آقا کریم مثل بازی امروز باشد باید قرارداد او را برای فصل آینده هم تمدید کنیم و از وجود وی استفاده کنیم.