فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تعطیلات شکیرا و همسرش در گاوداری +عکس



اخبار فرهنگی - تعطیلات شکیرا و همسرش در گاوداری +عکس

یکی از اعضای لشکر شکست خورده تیم ملی اسپانیا "جرارد پیکه" است، بازیکنی که در بارسلونا هم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

یکی از اعضای لشکر شکست خورده تیم ملی اسپانیا "جرارد پیکه" است، بازیکنی که در بارسلونا هم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. اما در حالی که اکثر بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای فراموش کردن خاطرات تلخ جام جهانی و گذراندن تعطیلات به سواحل کشورهای مختلف رفته اند پیکه به همراه همسر و پسر کوچکش "میلان" یک مزرعه گاوداری را برای گذران تعطیلات انتخاب کرده است:

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تعطیلات شکیرا و همسرش در گاوداری

 

 اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
شکیرا در حال تماشای بازی همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام فیس بوکی شکیرا برای همسرش +عکس



اخبار فرهنگی و هنری - پیام فیس بوکی شکیرا برای همسرش +عکس

" شکیرا " خواننده معروف کلمبیایی از جام جهانی گذشته تا کنون با مدافع برجسته اسپانیایی "ژرارد پیکه " رابطه عاشقانه ای دارد.

 " شکیرا " خواننده معروف کلمبیایی از جام جهانی گذشته تا کنون با مدافع برجسته  اسپانیایی "ژرارد پیکه " رابطه عاشقانه ای دارد. یک فرزند 17 ماهه حاصل این عشق جنجالی است. اگرچه باخت سنگین اسپانیا در اولین دیدار از سری مسابقات جام جهانی فوتبال باعث شد تا مدافع سرشناس فوتبال بسیار ناراحت و بی روحیه باشد ، " شکیرا " با انتشار تصویر وی در کنار پسرش سعی کرد به او روحیه ای مضاعف بدهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,شکیرا

 
خواننده 37 ساله دورگه و محبوب تصویری از " ژرارد پیکه " به همراه پسرشان " میلان پیکه مبارک " در صفحه اجتماعی اش منتشر و در توضیح آن به جمله " روز پدر مبارک! " بسنده کرد.

اخبار فرهنگی و هنری - پرداد