فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

(تصویر) گریم جالب بهنام تشکر برای ابله



اخبار فرهنگی - (تصویر) گریم جالب بهنام تشکر برای ابله

بهنام تشکر پدربزرگ مجموعه «اَبله» کمال تبریزی شد.

به گزارش ایسنا، تست گریم این بازیگر که توسط مجید اسکندری انجام شده، نشان می‌دهد تشکر در این مجموعه ایفاگر نقشی متفاوت خوهد بود.
 
«اَبله» به تهیه‌کنندگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود با فیلمنامه‌ای از علیرضا طالب‌زاده، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده‌ای به نام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش به نام پریسا می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بهنام تشکر

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گریم بهنام تشکر در سریال ابله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهنام تشکر، پیرمرد اخموی «ابله»! +عکس


بهنام تشکر که در سریال کمال تبریزی نقش پیرمردی اخمو مجموعه را بازی می‌کند، گفت: بابابزرگ، پیرمرد اخمو و زرنگی است؛ حواسش به همه چیز هست و کارهای بانمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.

خبرگزاری ایسنا: بهنام تشکر که در سریال کمال تبریزی نقش پیرمردی اخمو مجموعه را بازی می‌کند، گفت: بابابزرگ، پیرمرد اخمو و زرنگی است؛ حواسش به همه چیز هست و کارهای بانمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.

بهنام تشکر هر بار 4 ساعت گریم می‌شود

تشکر که این روزها مقابل دوربین این مجموعه است، اظهار کرد: این شخصیت آنقدر که در زمان‌های قدیم کارهای خلاف انجام داده و به زندان رفته، به نحوی به این کار عادت کرده است و در خانه‌اش زندانی برای خود درست کرده و زمانی که با مشکلی مواجه می‌شود نه تنها خودش را بلکه آدم‌های دیگر را هم زندانی می‌کند.

این بازیگردرباره گریم چهره‏‌اش گفت: هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم و این زمان زیادی است؛ گرچه گریم به ایفای نقش‏م در سریال کمک بسیاری می‌کند و متوجه محدوده مانور نقشم می‌شوم که باید بابت این اتفاق از آقای اسکندری ممنون باشم.

بهنام تشکر هر بار 4 ساعت گریم می‌شود

تشکر با بیان اینکه استرس زیادی برای بازی در این مجموعه داشته است، ادامه داد: شاید چندین سال بود که در کارهای قبلی چنین استرسی نداشتم. استرس من از دو جهت بود؛ یکی به خاطر کار با آقای تبریزی و دیگری بازی کردن نقش یک پیرمرد که از نظر سنی فاصله بسیاری با من دارد.

این بازیگرافزود: بعد از دو روز که جلوی دوربین رفتم، خیالم راحت شد؛ یعنی جنس کارگردانی آقای تبریزی خیالم را راحت‌تر کرد. من تنها این حرف را نمی‌زنم بلکه تجربه و فیلم‌های این کارگردان نشان داده که او بسیار باهوش است و می‌داند که باید چطور با بازیگران برخورد کند. این هوش به ذهن بازیگر هم می‏‌آید که به سراغ چه بازی‏‌هایی برود تا مد نظر کارگردان باشد.

او درباره تفاوت نمایش خانگی با تلویزیون اظهار کرد: به نظرم به خاطر فضایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار کردن در آن نسبت به کارهای تلویزیونی کمی راحت‏‌تر به نظر می رسد. گفتن برخی از دیالوگ‌ها و رفتن به سمت برخی بازی‏‌ها در شبکه نمایش خانگی راحت‏‌تر از تلویزیون است و به نظرم فضای آزادتری دارد.

بهنام تشکر هر بار 4 ساعت گریم می‌شود

تشکر که از قسمت دوم وارد این سریال می‏‌شود پیش‌بینی کرد «ابله» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

تصویر گسترپاسارگاد و محمد مسعود تهیه‌کنندگان «ابله» هستند که به زودی قسمت اول آن عرضه خواهد شد.