فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصویر مشهورترین بازیگر زن هالیوود روی مجله تایمز +عکس



طی این هفته هنرپیشه مشهور و محبوب هالیوودی "آنجلینا جولی" در یادداشتی که در نیویورک تایمز منتشر شد فاش کرد اخیرا برای پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه، خود را تحت عمل جراحی ماستکتومی قرار داده است.
آنجلینا در یادداشت خود با اشاره به این موضوع که او یک ژن پرخطر به نام BRCA1 دارد که خطر ابتلا به سرطان سینه و تخمدان را در وی افزایش می‌دهد.

بازیگر زن هالیوود , آنجلینا جولی

طبق تشخی پزشکان ریسک ابتلای این بازیگر هالیوودی به سرطان سینه تا 87 درصد و ریسک ابتلای او به سرطان تخمدان تا 50 درصد است. اکنون با عملی که جولی انجام داد احتمال ابتلای او به سرطان سینه به 5 درصد رسیده است.
"جفری کلاگر" سردبیر مجله تایم در یادداشتی با اشاره به کاری که آنجلینا جولی انجام داده از آن به عنوان «یک زلزله فرهنگی و پزشکی» نام برد و این اقدام را به قدری جالب دانست که به گفته او باعث شد سوژه روی جلد شماره جدید تایم باشد.
کلاگر تصمیم جولی را «یک انتخاب صحیح برای او» دانست و در عین حال به این نکته اشاره کرد که علم پزشکی توانایی محاسبه موارد پرخطر را دارد.
او نوشت: «در ایالات متحده 36 درصد زنان وقتی جواب آزمایش‌هایشان مثبت می‌شود، ماستکتومی را انتخاب می‌کنند، اما بعضی از پزشکان اعتقاد دارند ام‌آرآی و دیگر آزمایش‌ها می‌تواند بیماری را شناسایی کند.»
شماره جدید تایم با عنوان "تاثیر آنجلینا" روز جمعه توزیع می‌شود. برای اولین بار است عکس یک سوپراستار روی جلد این مجله چاپ می‌شود.
برد پیت شریک زندگی جولی 13 اکتبر 1997 در مطلبی با عنوان «علاقه شدید آمریکا به بودیسم» سوژه عکس روی جلد تایم بود. پیت آن سال در فیلم «هفت سال در تبت» بازی کرد.
منبع: khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
‫تست اعتیاد بازیگر زن معروف مثبت اعلام شد مواد مخدر، جزء لاینفک زندگی ستاره های هالیوود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال عکس های برهنه بازیگر زن پاکستانی روی جلد مجله + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بار نوبت به هنرپیشه پاکستانی است که جنجال ساز شود با این تفاوت که وینا مالیک اعتقاد دارد که مجله FHM عکسها را دستکاری کرده است.

بر روی شماره دسامبر مجله FHM هند عکسی از وینا مالیک هنرپیشه پاکستانی قرار داده شده است که باعث جنجال فراوانی شده است ولی وی علیرغم دفاع از انتشار عکسش بر روی جلد مجله اعتقاد دارد که عکس اصلی نیمه برهنه بوده ولی مجله با دستکاری کردن آنها را تمام عریان کرده است.

وی ضمن تقاضای دو میلیون دلار غرامت از مجله عنوان کرد که پولی بابت انتشار این عکسها دریافت نکرده است و ضمنا پیشنهادات دیگری برای گرفتن عکسهای عریان را رد کرده است او به بی بی سی گفت که فقط نیمه بالای بدنش عریان بوده و ضمنا آن را با دست پوشانده است.

وی اضافه کرد من از گرفتن عکسهای جسورانه خوشم می آید اما عکس برهنه نگرفتم! و اکنون اینجا هستم تا حقیقت معلوم شود.

من به کسی اجازه نمیدهم که روسری ، شلوار و … را حذف کند . اگر قصد چنین کاری داشته باشم خودم انجام میدهم! و انکارش نیز نمیکنم.

 

در پاسخ به این حرفها سردبیر نشریه اعلام کرد که از تمام جریان گرفتن فوتوشاتهای فیلمهای ویدئویی موجود است که نشان میدهد تصاویر دستکاری نشده است خالکوبی روی بازوی وینا ISI که علامت اختصاری سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان است نیز جنجال آفرین شده است.

سردبیر نشریه به بی بی سی میگوید که این کار ایده من بود و وینا استقبال کرد و از ما خواست که با حروف درشت ان را بنویسیم . قصد ما یک شوخی بود چون در اینجا ضرب المثلی هست که زمانی که کارها خراب میشود میگویند کار ، کار آی اس آی است.

 

وینا مالیک در مصاحبه با بی بی سی به عصبانیت پدرش اشاره کرد و گفت که : آنها خانواده من هستند و من آنها را دوست دارم و وقتی آبها از آسیاب افتاد به سراغ آنها میروم و آنها رو متقاعد میکند. اما چیزی که این جنجال ها را پیچیده تر کرد افشاگری امروز یک روزنامه هندی بود.

 

وی به نقل از یکی از طراحان مد اعلام کرد که چند روز قبل از انتشار مجله عکاس این مجله به من گفته که منتظر یک جنجال باشید.

وی به نقل از عکاس مجله گفته است که عکس ها دستکاری شده است ولی این کار با موافقت و هماهنگی با وینا مالیک انجام شده و از قبل برنامه ریزی شده است./جوان امروز