فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصویر جنجالی جنیفر لوپز دوباره خبرساز شد +عکس



تصویر جنجالی جنیفر لوپز دوباره خبرساز شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: اخیرا" تصویری از "جنیفر لوپز" روی جلد مجله پر تیراژ "پی پل" منتشر گردید که صدای بسیاری از منتقدان جنیفر را در آورده بوذ.
این خواننده محبوب 43 ساله در این تصویر با یک ژست کاملا نامتعارف ، موهای پریشان و خنده ای ناخوشایند که تمام چروکهای صورت او را نشان میدهد دیده میشود و همین بی کیفیتی در انتخاب حالت سوژه صدای همه را در آورده است.

جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز,صویر جنجالی جنیفر لوپزروی جلد مجله پی پل

این درحالی است که مدیر برنامه های "جنیفر" میگوید او از این مسئله ناراحت نیست و شاید او شخصا این تصویر را نپسندد اما از نتیجه کار راضی است.
یک منبع اعلام کرده بود که جنیفر از اینکه در این تصویر مسن تر از سن واقعی اش به نظر میرسد و خیلی آشفته است ناراضی است و از این مجله برای انتشار این تصویر توضیح خواسته است اما مدیر برنامه های وی اصرار دارد که این خواننده پر حاشیه از این تصویر رضایت کامل دارد و آن را دیده و تمام ماجرای به چاپ رسیده را هم خوانده است .او میگوید ما ارتباط نزدیکی با ویراستار این مجله داریم و از نتیجه کار کاملا راضی هستیم.
مجله "پی پل" هم اعلام کرده است در پی ارتقاء کیفیت مطالب راجع به این خواننده است و میخواهد ارتباط سازنده تری با او و تیم کاری اش داشته باشد.
البته با مقایسه چهره این خواننده محبوب هالیوودی در شب حضور برای جشنواره "گلدن گلوب" این تصویر واقعا بی کیفیت است چه از نظر ارائه تصویری آشفته از او و چه از نظر کار فتوشاپ روی تصویر به نظر میرسد نظر منتقدان درست باشد..../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکار 2013 | لباس "جنیفر لائورنس" دوباره خبرساز شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: عنوان برترین بازیگر نقش اول جهت دریافت جایزه اسکار برای هر بازیگری به عنوان یک لحظه مهم در زندگی ثبت میشود، اما این لحظه به یاد ماندنی برای "جنیفر لائورنس" برنده این عنوان مهم با یک اتفاق فراموش نشدنی همراه بود.

 

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

 

این بازیگر 22 ساله که برنده عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم "پلی بوک" شده بود هنگام رفتن روی سن اجرا برای دریافت جایزه اش دچار سانحه شد که او را به شدت دست پاچه کرد. هنگام بالا رفتن از پله ها لباس بلند او زیر پایش گیر کرد و روی پله ها در مقابل چشم هزاران نفر افراد حاضر در محل اهدای جایزه و میلیونها نفر که این برنامه را به صورت زنده تماشا میکردند به زمین افتاد.

هم بازیهای او "بردلی کوپر" و "هاو جک من" برای کمک به او شتابان به سمتش حرکتش کردند. اما او سریعا از جا برخاست و دست یاری آنها را رد کرد و به راهش ادامه داد تا به جایزه اش برسد.

هنوز چند وقتی از حادثه ای مشابه که برای این بازیگر بد شانس در یک جشنواره دیگر رخ داده بود نگذشته است.

 

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

 

دفعه پیش او هنگام رفتن روی سن اجرا متوجه نشد که دامن لباسش زیر پایه یک صندلی گیر کرده و این امر باعث شد تا دامن لباس وی دو تکه شود . تا مدتها این اتفاق سوژه رسانه ها بود . به نظر میرسد این ستاره موفق هالیوودی در انتخاب لباسهایش شانس و موفقیت چندانی ندارد.

لباس جنیفر لائورنس دوباره خبرساز شد

 

منبع:گروه خبری پرداد