فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصاویر جدید و برهنه کریستین استوارت در پوسترهای تبلیغاتی +عکس



تصاویر جدید و برهنه کریستین استوارت در پوسترهای تبلیغاتی +عکس

کریستین استوارت" هنرپیشه معروف و پرحاشیه 23 ساله هالیوود این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. بعد از جدایی اش از "رابرت پتینسون" ستاره مجموعه "گرگ و میش" در پی رسوایی اخلاقی اش با یک کارگردان متاهل کریستین استوارت به چهره ای منزوی و منفور در میان هواداران تبدیل شد.

"کریستین استوارت" هنرپیشه معروف و پرحاشیه 23 ساله هالیوود این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. بعد از جدایی اش از "رابرت پتینسون" ستاره مجموعه "گرگ و میش" در پی رسوایی اخلاقی اش با یک کارگردان متاهل کریستین استوارت به چهره ای منزوی و منفور در میان هواداران تبدیل شد.

 

کریستین استوارت,عکس های کریستین استوارت

 

بعد از آن همه جا صحبت از عصبی بودن و ناراحتی های وی بعد از جدایی از "رابرت پتینسون" به گوش میرسید. این بار او با حضورش در یک پوستر تبلیغاتی عطر، چهره ای جدید از خود نشان داده و سوژه داغی را برای رسانه های هنری بوجود آورد.
این هنرپیشه 23 ساله برای حضور در این پوستر تبلیغاتی متعلق به شرکت "بلانچیاگا" تصویری برهنه از خود به نمایش گذاشت که باعث تعجب همگان شد. این تصویر که به صورت سیاه و سفید تهیه شده است ، " کریستین استوارت " را در حالیکه پشت به تصویر دارد و تنها چهره اش مشخص است به صورت برهنه نمایش میدهد. این درحالی است که یک ساقه پر گل از گلهای رنگی دور او پیچیده و روی شانه هایش میرسد.

 

کریستین استوارت,عکس های کریستین استوارت

 

وی از اوایل سال 2012 میلادی همکاری خود را در زمینه تبلیغات با این شرکت آغاز کرده است و گفته میشود یک دوست نزدیک وی که کارگردانی نام آشنا در هالیوود است او را به مدیر این کارخانه عطر معرفی کرده است
او اخیرا در برلین به سر میبرد و در حال بازی در فیلم جدیدش با عنوان " سیلسی ماریا" است...../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آرایش مثل کریستین استوارت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلشیفته فراهانی,عکس گلشیفته فراهانی,از برداشتن حجاب به تصاویر برهنه رسید+ عکس



گلشیفته فراهانی

در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.

انتشار عکس برهنه وی موج گسترده ای از مخالفت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته و حتی رسانه های غربی نیز به آن پرداخته اند.

تاکید وی بر این رفتارش نیز به خوبی در انتشار عکس هایش در صفحه فیس بوک شخصی اش نشان می دهد که وی علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی اش دارد.

جالب آنکه هنوز مدت زمان زیادی از اظهار نظر گلشیفته فراهای در نشریه مد wox (که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد) که تاکید کرده بود از حجاب متنفر است نمی گذرد. آیا هنوز هم برخی علاقمند به دعوت او به ایران هستند؟؟؟..و / ایران ویج