فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصاویری از كشور زیبا و آرام سوئیس



 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

کشور آرام و زیبای سوئیس در رده هفتم جدول شادترین مردم جهان قزار دارد. دارای 7.5 میلیون جمعیت است و متوسط طول عمر در این کشور در حدود 81 سال میباشد.

 

نرخ جرائم در سوئیس بسیار پائین است و کشور از زیر بنای محکم اقتصادی برخوردار است. در آمد سرانه مردم این کشور 32.300 دلار است. مرکز صلیب سرخ جهانی در این کشور قرار گرفته است.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 


قوانین و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصویری از طبیعت بكر و بسیار زیبای كشور سوئیس

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

 

 

کشور آرام   و زیبای سوئیس

 

 

منبع:ashpazonline.com


ویدیو مرتبط :
اجرای شعبده بازی در كشور - فروش وسایل در كل كشور-09123313557

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری زیبا از هتل تیم ملی در سواحل اقیانوس آرام غربی



 تیم ملی ایران در هتل هیلتون گوام مستقر شده است. این هتل در ساحل اقیانوس آرام غربی قرار دارد و یکی از زیباترین منظره های دنیا را دارد.

حضور در این هتل باعث شده تا خستگی راه از تن ملی پوش ها خارج شود. گوام یکی از زیباترین کشورهای دنیاست و مناظر طبیعی فوق العاده ای دارد.

 

سواحل گوام هر سال توریست های زیادی به این کشور می کشد و خیلی ها سفری هیجان انگیز را به این کشور تجربه می کنند.

 

هتل هیلتون جزو شیک ترین و گرانترین هتل های این کشور به حساب می آید و اکثر توریست ها به این هتل می روند. این هتل بسیار تمیز و مجلل است و باعث شده تا ملی پوش ها لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند.

 

یکی از بازیکنان می گوید: «راستش من سفرهای زیادی رفته ام ولی اینجا به نظرم چیز دیگری است. با اینکه زیاد وقت نداریم، ولی گاهی لب ساحل می رویم و از منظره ها لذت می بریم. هتل ما با دریا فاصله بسیار کمی دارد. وقتی از لابی خارج می شویم تنها بعد از چند دقیقه پیاده روی روبروی اقیانوس قرار می گیریم.»


این هتل برای هر طبقه تراست های روی به اقیانوس دارد و ملی پوش ها اکثر زمان خود را در این تراست ها می گذرانند. استخر رو باز هتل هم بسیار شیک است اما بازیکنان تیم ملی به دلیل محدودیت ها، از استخر سرپوشیده هتل استفاده می کنند.

 

هتل هیلتون گوام، یکی از مجهزترین هتل های موجود در آن منطقه است که با داشتن 5 استخر و امکانات فراوان ورزشی و تفریحی، از جمله مراکز گران قیمت اقامت محسوب می شود. اجاره اتاق یک تخته برای هر فرد بین 200 تا 420 دلار است. البته الان فصل شلوغ گوام به حساب می آید و به همین دلیل قیمت ها به سقف خود رسیده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار ورزشی -  خبرآنلاین