فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ترانه علیدوستی با چه کسی ازدواج کرده است؟!



ترانه علیدوستی,ترانه علیدوستی . همسرش,عکس ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی و همسرش,همسر ترانه علیدوستی,اخبار هنری

 

ترانه علیدوستی با چه کسی ازدواج کرده است؟!

مدتی است ازدواج ترانه علیدوستی سوژه برخی مطبوعات و رسانه‌ها شده و هر روز اخبار و شایعات تازه‌ای درباره زندگی خصوصی این بازیگر منتشر می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، مدتی است ازدواج ترانه علیدوستی سوژه برخی مطبوعات و رسانه‌ها شده و هر روز اخبار و شایعات تازه‌ای درباره زندگی خصوصی این بازیگر منتشر می‌شود. او که به تازگی به ایران برگشته، در یادداشتی به این اتفاقات واکنش نشان داده که در ادامه می‌خوانید.

 

بنا بر گزارش بانی فیلم متن یادداشت این بازیگر به شرح زیر است:چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالا بلندی در رابطه با زندگی خصوصی‌ من در رسانه‌ها منتشر شده است.

این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم‌آور نویسنده‌اش درباره‌ شخصی‌ترین وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرایی در مورد مرگ برادرم و نشر اکاذیب مطلق درباره‌ همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است.

تعجب می‌کنم از دیگر دوستان مطبوعاتی، که بدون توجه به حریم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم این حواشی، با تیترهایی شورتر از متن خبر، به چنین نشریاتی در ترویج فرهنگ دروغ پراکنی و سرک کشیدن در حیطه خصوصی افراد کمک می‌کنند.

 

با توجه به آن‌چه عرف جامعه‌ ما در رعایت حریم افراد اقتضا می‌کند، در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع این خبر - که خانواده‌ام را بسیار رنجانده است - خواهم کرد.

همین جا از وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر سینمایی صمیمانه خواهش می‌کنم در انتشار مطالب این نوع مجلات بیشتر دقت کنند. چرا که در شأن آن‌ها و خواننده‌هایشان نیست که رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان که انتشار هر نکته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اینکه آن‌ها فرصت تایید آن را داشته باشند بسیار غیر اخلاقی است./افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
ترانه علیدوستی: نه ازدواج محدودم کرد، نه مادر شدن/قسمت3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترانه علیدوستی: همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن!



 

 

ترانه علیدوستی: همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن!

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:
علیدوستی گفت: همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است... با منبع اخبار کذبی که درباره ام منتشر شده برخورد خواهم کرد!

به گزارش انتخاب؛ چند هفته قبل نشریه پردیس درباره ازدواج ترانه علیدوستی چندان به مذاق این بازیگر سینمای خوش نیامده و دقیقا به همین دلیل بوده که وی با نگارش یادداشتی از نشر اکاذیب علیه خودش اظهار نارضایتی کرده! بخشهایی از یادداشت علیدوستی را به نقل از بانی فیلم می خوانید:

تخیلات شرم آور

چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالا بلندی در رابطه با زندگی خصوصی‌ من در رسانه‌ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم‌آور نویسنده‌اش درباره‌ شخصی‌ترین وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره‌ همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است.

ترویج فرهنگ دروغ پراکنی

تعجب می‌کنم از دیگر دوستان مطبوعاتی، که بدون توجه به حریم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم این حواشی، با تیترهایی شورتر از متن خبر، به چنین نشریاتی در ترویج فرهنگ دروغ پراکنی و سرک کشیدن در حیطه خصوصی افراد کمک می‌کنند.

برخورد خواهم کرد

با توجه به آن‌چه عرف جامعه‌ ما در رعایت حریم افراد اقتضا می‌کند، در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع این خبر -که خانواده‌ام را بسیار رنجانده است- خواهم کرد.

رسانۀ اخبار دروغ نباشید

همین جا از وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر سینمایی صمیمانه خواهش می‌کنم در انتشار مطالب این نوع مجلات بیشتر دقت کنند. چرا که در شأن آن‌ها و خواننده‌هایشان نیست که رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان که انتشار هر نکته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اینکه آن‌ها فرصت تایید آن را داشته باشند بسیار غیر اخلاقی است.../انتخاب